Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.8.2022 > Kiki_> 

Já tu knížku znám jen podle toho, jak ji čte Míra Vymazal, čímž ho nechci rozhodně demotivovat, já jsem ráda, že ji čte, protože sama bych po ní nešla.

Naposled jsem si půjčila nového Stevena Greea a pak jsem to i koupila, po MiB bych tak nešla.

Je to svým způsobem skutečně pozoruhodná kniha, která hodně poodhaluje, ale jsou tam jemné nuance, které manipulují mysl nežádoucím směrem.
A je vlastně tutovka, že je to dílo NWO.

Jednak, rozhovor s Lacertou je nejvíc viditelná část, kde se doslova legalizuje poloplazoidní forma života jako právoplatná, inteligentní a s jistou převahou vůči člověku.

Potom jsou tam náznaky o zasvěcenosti a "dobré klice" tajných společností a organizací, které vyloženě zachraňují nevědomé lidstvo před příšernými mimozemšťany, což bylo pochopitelně do určité míry pravda, ale celkové vyznění je takové, že oni jsou vlastně ti správní a že je naprosto v pořádku toto dělat, být nejtajnější mafie z nejtajnějších mafií napojená na tajné podzemní vesmírné programy a dimenzionální pokusy a jednak jen tak, bez zákona, bez kontroly.

Dále jsem si všimla, že je spojena slovansko-árijská rasa a vychválena jako vyloženě božská a podle kontextu bych řekla, že se jedná podle Chvátala spíš o pre-adamity, nebo nefilim.

Ač jsou slovani moc fajn a doopravdy je to vlastně jedna z védských kultur, které jsou propojeny i s Íránem a Indií (kupř. super zajímavý pořad na PT s Mgr. Janem Kozákem
https://www.youtube.com/watch?v=_xaXavGKfVY

... tak se nejedná skutečně o rasu s naprosto zázračnými schopnostmi, že by se tak nadstandardně vyvyšovala nad všechny ostatní.
Co jsem ale vypozorovala, že je skutečně jedna z nejstarších a v současnosti je nejbělejší bělouš, protože GF je nasraná na anglosasíky ... a protipól, žádoucí, si vytváří naše planeta v podobě černošské rasy.
Je to vyvažovací element, aby se bělouši nezdegenerovali.
A je nutné zdůraznit, že z kosmologického hlediska jsou tyto rasy rozhodně stejně cenné.
Proto i panslovanský rasismus potřebuje brzdu.
A v té knížce MiB to bylo řekla bych poněkud SSáckého výkladu, celá tematika slovansko-árijství.

To jsou takové postřehy k té knížce, je to zkrátka třeba z velké drtivé části pravda, ale ty manipulace jsou tam zřetelné a vedou k nekalým výsledkům.

A ty výsledky jsou vidět, podle mě už se dneska dají racionálně přečíst.

Ty výsledky mají vést k důvěře v tajemné "hodné hochy" z USA, v tu kliku, co šíří Elena Danaan.
NWO prostě udělalo informační puč ve veřejném prostoru, kdy se snažili ze všech sil očernit Rusko a vrátit důvěru k USA a jejich děsivé totalitní technokracii.
Chtěli, abychom uvěřili v transhumanismus, anglosaskou USA technokratickou cestu.

Jak za starý Atlantidy.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter