Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 Kiki_ (Občasný) - 27.8.2022 > PřilítliMimozemšťani>  Jo, díky moc, myslela jsem si že je to jako tančit ve skořápkách tahle kniha - fakta která jsou i pravdivá ale vysvětleno pouze z jedné strany, má to plno mezer v etice pro bytost řídící se vesmírnými zákony.
Lidé bohužel lační po faktech "co se dělo za oponou", což je důležité se dovzdělat jak a co probíhalo, abychom se z manipulací mohli poučit a už je neopakovali. Ale je to tam zaneseno takovým způsobem že vlastně mnohdy jsou v tom americká vláda nevinně, prostě museli protože mimozemšťani měli převahu, a je možné se s nimi dohodnout, sice v podzemí kuchali unesené lidi ale ti nahoře mohou v pohodě žít dál, takže se nic neděje. Ještě trochu polidštit hmyzí a ještěří mimozemské bytosti a na smír s nepřítelem je zaděláno...

slovansko-árijská rasa byl taky WTF moment tohleto číst. Jako kde se to vzalo? a hlavně že můžeme názorně vidět jak moc se do slovanství nepíchá bajonetem v součastnosti. Že vůbec nejsme vytrhováni z kořenů a tradic a není tady snaha zlikvidovat spojení s předky. Je to asi taky programování, které nese ovoce.

Mě přišlo vtipný, jak Helsing si může psát o zednářích, může si rozepsat scénáře na ovládnutí světa a vydat v několika knihách jako kdyby byl Klaus Schwab osobně a nic se mu neděje - může dál a dál dělat rozhovory s lidmi z naprostého utajení. Zatímco lékaři kteří tady poukazovali na covidfašírku začali pohodlně mizet nebo být umlčováni a vyhazováni. Zmizel dokonce jeden celý dokument, který byl natočený na samém začátku pandemie někde v Kanadě a pan Helsing si v pohodě píše další a další knihy s šokujícími odhaleními. Že by dobří kamarádi ve vládě? Nebo že by nikoho netankovalo, že takové informace zveřejňuje? Co je oproti tomuhle osobní příběh několika unesených lidí, když on tam jede tu exopolitiku.

Je to šikovně napsaný, to se nedá upřít. Však mají lidské vědomí dobře nastudované - to je tam taky vidět, že tam, kde už by začínalo být jen zajímavější zjištění, autor přejde pohodlně jinam k dalším tématům - třeba k historii. Ale nepíše detaily, co všechno je v možnostech, co všechno vyzkoumali. Odhaluje vlastně jen to, co nás na dnešní dobu zase až tolik nepřekvapí, protože sci-fi filmy už značně pokročily. Víc než co bylo psáno jsem cítila "co záměrně napsáno nebylo". Jak pohodlné.


A přesně, mám kliku, že jsem tuhle knihu četla v době kdy jsem si už pár věcí srovnávala v hlavě, proto mi tam taky vyskakovaly tyhle podivné vykřičníky. A nadnesla jsem to tady, protože Křešovka tohle hned vpálila do obličeje tisícům lidí, kteří sotva rozlepili oči a všemu nekriticky věří, všechno hned žerou i s navijákem a tuhle knihu podle jejího rozkazu převzali jako novou bibli.
Podprahové zprávy jsou tam tak jemné, že je nepozná nikdo, kdo se vysekal na Šouroranovi A Křešovce.

Ovšem, jak velká je manipulace davu se pozná asi podle počtu prodaných knih hvězdných nesmyslů od Eleny.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter