Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NÁROD 2022 + OBŽALOBA COVIDISTŮ + video pro hlupáky o souvislostech světového dění!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.7.2022 (22:01:04)


j.f.julian (Stálý) - 28.8.2022 > NA TOTO JSME ČEKALI!

VY, nevěřící, kteří jste podlehli propagandě covidismu, kteří zoufale kopete okolo sebe, protože už tušíte, že jste si ze zjištného důvodu zničili nevratně své zdraví, vy, již serilizovaní s bezcennou krví, kterou od vás nevezmou ani zdr. zařízení, VY jste volali po odbornících!

Říkal jsem vám, že se jedná o cílenou kampaň Agendy 30, vysvětloval, ale vy nic, hadry na ksichtech - jak otroci, přitom i malé dítě ví, že když nemůže dýchat, tak to jistě není pro zlepšení zdraví, účelové zavírání vybraných provozoven, škol ap., a nakonec fronty totálních idiotů na špinavých nádražích za sliby, které NIKDY NIKDO nemohl splnit!

Nyní umírají JEN, opakuji - JEN - tečkovaní a důvody vám sdělí opravdoví odborníci, nejen najatí hejtři médii resp. covid bílou mafií!

Pozorně poslouchejte a chyťte se za co chcete, protože jste naletěli a jak vás už znám, naletíte znovu, jen přidáte další nadávky a osočování, čímž se ještě víc ztrapníte a zesměšníte, ale budiž!

Tohle je jen začátek rozkrytí největšího podvodu světa, začátek potrestání viníků, kteří dál plní plán Agendy 30, viz válka na UA a plánované zničení ekonomik nejen ČR, vašich úspor, atd. jfj

https://player.odycdn.com/api/v4/streams/free/Fullmich/bd206188e9d387622bcb07267f8edf6cba85d602/5a4012?fbclid=IwAR3cpfBSI34bVLmo9xQOZFONvtB0ngK27hAndVFS7LcEMH2iScBpXfh3EU8


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter