Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To by mě zajímalo, kdo Corey Goodovi posílá instrukce, co má hlásat.

Nyní hlásá, že jsme si vyměnili s galaxií Andromedou zločince, že prý naši zločinci, z naší lidské rasy, v rámci "temné hlídky" dělali bordel v galaxii Andromeda.

Podle mé GF jsou to hovadiny a žvásty, že kdyby lidští zločinci z temné hlídky Dark fleet přilítli do galaxie Andromeda, tak se dostanou skrze svoji spirituální příslušnost někam na hluboké dimenzionální dno, jako kdyby přistáli v podobě švába v kanalizaci.
To mi dává docela i smysl a myslím si, Corey Goode je i na hlavu s jakousi černou rasou ZULU.

GF je směska, nevím co pořád všichni mají s nějakými stejnolitými barevnými rasami.
Blonďáci i černoši jsou prostě hovadina na kvadrát.

Jestli tu kolem nás něco doopravdy létá, tak je to GF, aspoň to, co vidím na nebi a co se mnou spolureaguje a přináleží to jejich inteligencím, je GF, alespoň tak se představují.

A je to směska, jsou mezi nimi malí i velcí, humanoidi i kočkoidní plus bůhví jací ještě, různé barvy.
Nejvíc s námi napřímo jednají nám velice podobné humanoidní rasy, které se ve stavbě těla liší jen v detailech a na nichž je vidět, že se skutečně jejich geny promítají do našich lidských ras.

Corey Goode asi není nějaký záměrný podvodník, ale celá USA ezo-ufo-scéna neustále metá nějaké příběhy o dalších a dalších nepřátelích, o vracejících se šedicácích, neustále pumpuje strach a teď, že prý ve výsledku nemáme čekat přímou pomoc a kontaktní událost ze strany GF.

A ještě do dimenzionální války tahají celou další galaxii Andromedu, která je dle mých zážitků v klidu a harmonická.
Jakoby nebylo dost práce s touto galaxií!

USA pořád metá nějaké bombastické nesmysly, ale evidentně jsou tam řachlí už úplně všichni.
Je na ně velký nápor, tak věřím, že zbloudili i ti, co byli původně autentičtí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter