Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já si zatim nemyslim, že Good jakýmsi způsobem patří pod kliku NWO, docela razantě na FB vystupuje proti Muskovi, transhumanismu, proti zkorumpovaným lightworkerům, kteří sexuálně zneužívají lidi. Galaxie Andromemda by měla být s tou naší propojená, jako jin a jang, o tom se zmiňoval i Chvátal. Pokud to tak je, tak co se odehrává zde, by mělo mít důsledek či otisk i tam. Těch ras je tolik, že nepřikládám zatim nijak vyjímečnou důležitost informaci o nějaké rase Zulu. Jsou věci, které změnit nemůžeme z naší pozice, nemůžeme být přítomní každého boje kdekoli se odehrávajícího. Myslim si, že lidem zbytečně pletou hlavu nějakými konkrétními popisy a příběhy, které jsou možná zajímavé, ale pro nás tady nepodstatné a zavádějící.

"Jsou jiná zla, jež mohou přijít. Nám nepřísluší zvlánout všechny zvraty světa, jen udělat, co můžeme, pro dobro let, do nichž jsme postavení, vykořeňovat zlo na polích, která známe, aby ti, kdo přijdou po nás, mohli obdělávat čistou zemi. Jaké počasí budou mít, o tom my nerozhodujeme."
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter