Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Astearra> 

Já taky přesně nevím, co se bude dít.
Pochopila jsem, že nyní je ve hře zrychlení dimenzionálního vzestupu, což se děje už v minulých dnech, přichází skutečně obrovské podpůrné síly, ještě lepší, než co tu bylo doposud.
Zároveň je nutné sundat technologickou ohrádku 5G, k čemuž GF s dalšími silami zřejmě přistupuje, prý tu technologii nahrazují, protože jinak by nás při vzestupu usmažila.
Zároveň ale mám od nich teorii, že očkovaní jsou ve skutečnosti na 5G životně závislí, že ta sračka co mají v krvi, funguje tak, že jakmile přestane být pod vlivem 5G, tak se zastaví a naježí, expanduje, exploduje, něco takového a dotyčného to zabije.

Je teorie, že teprve až naplno zapnou 5G, že to zabije očkované.
Možná je to přesně obráceně.

Rozhodně, všech těch sraček máme v organismu všichni dost i bez očkování, přes chemtrails atp., takže pokud to GF vypíná a nahrazuje, bude to trochu mávat i s námi.

GF se na nebi manifestuje, podle mě nápadně a dost.
Jsem přesvědčená, že když to můžu vyfotit, tu poloéterickou strukturu, tak to je viditelné obyčejným nejasnovidným lidským okem.

Fotky - analýza jednoho foto pokusu zachytiti alieny z GF
http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596


Byly celé měsíce plně zataženého ocelového nebe, kde jediným živým a pohybujícím se objektem byla GF.
Podle mě jsou nepřehlédnutelní a to, že se o tom neví, nemluví, nikdo to údajně nevidí ... to přikládám apatii, hlouposti, prolhanosti a neochotě cokoliv chápat.

Až si jich lidi laskavě všimnou a konečně začnou reagovat, tak oni budou dále stupňovat svoje viditelné aktivity do míry, aby nespustili kultický šok.

Myslím, že doba, kdy lidi očekávají hurá akci z nebe, už by měla přecházet, že by jim mělo dojít, že bez jejich spolučinnosti to nebude.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter