Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 Kiki_ (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak to je hustá, že do Chvátala loupe, když je sama tupá jak tágo. U něj mě to překvapilo to slyšet, ale zároveň podal i vysvětlení, a taky to nemusí být úplně pravda, ale nahlas to neřekne. Je už hodně doktorů, kteří pochopili že lidi si do sebe ty vakcíny šoupnout nenechaj, ale potřebují podnikat, tak už konečně nabízej oficiálně úřední očkování ale pak to vylejou do hajzlu. Pojišťovna jim to proplatí, vláda si odškrtne jedno očkování, pacient jim tam nezkolabuje a za týden neumře. Všichni jsou šťastní. Asi kromě Švába, kterej nechápe pojem švejkovina 😂 tomu to bude asi divně zkreslovat statistiky úmrtnosti ale to je jeho problém.
Tohle nikdo do videa neřekne, takže by mu to nikdo nemohl vyčítat. Jedním dechem dodává že očkování je nebezpečný, takže věřím že kolem vlastního očkování pěkně mlží.

Tak Křešovka si přeložila pár knížek, sama si udělala první meditaci na černý bedny nad hlavou a to jí dává právo šťourat do vědce který je skutečně v kontaktu? Ba co víc, ve fyzickým kontaktu, ne jen channeling. On na rozdíl od ní nepotřebuje pomoct s vysvětlováním technických termínů (ano, ona potřebovala pomoct s překlady technických termínů, protože nejen že o tom ví kulový, ona to neumí ani přeložit když nezná ty termíny v češtině). Takže je super, že tady popisuje vyspělé civilizace, když její mozek nepobírá ani naší zaostalou vědu na Zemi. Tenhle člověk si může dovolit kritizovat 👌. Popravdě, Chvátalovy přednášky a skripta starý i víc jak deset let, jsou makačka na hlavu, takže možná že z její strany šlo o omyl. V tomhle si dovolím jí klidně omlouvat, že její mozeček velikosti scvrklého buráku ani neví o čem Chvátal mluví. 🤣🤣🤣 Chvátal nesrdíčkuje, nelovískuje a nevykřikuje líbivá hesla o Gesaře, proto má Křešovka asi pocit, že je on mimo. A jemu může být totálně jedno, co o něm tvrdí nějaká zmalovaná lovískující flundra, on je v úplně jiný lize.

Ona sama kolikrát ani nevyhodnocuje, co přeposílá ve skupině FB dalším lidem, nebo co překládá, jí bohatě stačí, že to zní zajímavě a může to být klidně článek o létajícím špagetovém božstvu.
viz zde https://necyklopedie.org/wiki/Pastafarianismus


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter