Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> 

https://www.youtube.com/watch?v=WHHdIsV0a2Q

je to dole v diskuzi:

"""
monnikaam
monnikaam
před 1 dnem
Dobrý večer, anunnaki nie sú reptilianskeho pôvodu. Delia sa na pozitívnych anunnaki nefilim a negatívnych anunnaki elohim, vid. absolútne neuveriteľne, tiež na svcs Jaroslav Chvatal.
2
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
·
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 21 hodinami (upraveno)
Elena ve své knize taktéž popisuje Anunnaki jako bytosti reptiliánské genetiky, totéž Auroran a obávám se, že ty povídačky o hodných a zlých Anunnaki jsou zase jen programem temných. Jsou vejcorodí a nevytvářejí Rody nýbrž úly, stejně jako reptiliáni Drako nebo Šedí...
Elena sice tvrdí, že Enki sice manipuloval lidskou DNA a vytvářel z lidí poslušné otroky, ale že je přítel a přichází nás zachránit. Já osobně spojení Anunnaki a hodný skutečně považuji za propagandu někoho, kdo je sem potřebuje dostat zpátky, ale čas ukáže, kdo je kdo....
5
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 21 hodinami
Ano, já tyhle teorie znám, ale zkuste se zamyslet, kdo je tou "autoritou", jejíž verzi pan Chvátal propaguje. Včetně očkování, které si nechal aplikovat. prostě zde mi spoustu okolností nehraje. A s vakcínou v těle je mi téměř naprosto jasné, co to je za "autoritu"... omlouvám se.
5
monnikaam
monnikaam
před 8 hodinami
@Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari ono o tom vlastne hovoril prednedávnom vo vysielaní, že aj Zecharia Sitchin vo svojich knihách zaradil Annunaki k reptilianom, že sú to nesprávne údaje
"""


Jednak monikaM. prohodila pozitivní a negativní, správně je negativní Nefilim, které Bible označuje za padlé anděly a pozitivní Elohim, které jsou v klasické mytologii považováni za anděly a je od nich odvozen myslím i Alláh, že to je stejný základ slova.
Chvátal spojuje tyto pojmy do kmene mimozemských Annunaki, kdy vysvětluje, že jde o humanoidní rasu naší galaxie, v podstatě našeho genetického vzoru, kteří se ale liší evolucí. Že měli při evoluci každá skupina jinou hvězdu a podle toho se jedni vyvinuli více a druzí zůstali v úpadku.
Přičemž Annunaki Nefilim, tzv. padlí andělé, měli podíl na genetickém formování naší lidské rasy.

Já jsem to viděla tak, že vytvořili záměrně otroka a Annunaki Elohim - tehdejší GF - to nemohlo být jedno, protože to je porušování galaktického zákona a nakonec se tu do nás montovali naprosto všichni.
A to už byla naše planeta želízko v galaktické válce.


Odpověď Křešové naprosto odpovídá jejímu určení.
Očerňovat autentické kontaktéry a badatele.
Já o ní neříkám, že je temná, já o ni vždycky říkala, že je blbá a dnes je už vidět, že je zaplacená zkompromitovaná čubka od NWO.
Která naprosto neprávem očerňuje ty, co mají narozdíl od ní jakoukoliv zodpovědnost.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter