Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 >




Toto je zamžený obraz složený z žen, které jásají pod novou Fb zprávou Křešovky, že bude nový Aurí!!!

Všimněte si, že jsou to veskrze blondýny.
A to přísahám, jsem v rámci barevné vyváženosti chtěla najít i brunetu, ale ne, nepovedlo se.
Řekla jsem si, proč se budu namáhat a nechala to JAK TO JE.

Kdybych jejich ksichty nerozostřila, měli byste nádhernou možnost vidět jejich krásná očinka a taky jejich rysy, které spolehlivě dávají odkaz nikoliv na krásu a důstojnost ducha, ale na poněkud víc nabořený styl života, uvelebený v pokleslosti.

Tyto ženy, jejich typ, znám, vůbec celý tento kolotoč tohoto fenoménu znám, měla možnost jsem to pozorovat za svého mládí.

To jsou takový ty jedovatý, v podstatě zlý ženský, co mají umělé drápy, kebuli blond, v tý kebuli kulový, ale duchovní jsou, to je jasný. Až na půdu.

Obecně se tento druh bloncek plácá kolem veškerých struktur NWO, jak to znám ze svého mládí.
Je to materiál pro porno atd.
Stále platí výše uvedená charakteristika těchto žen.

S těmito typy žen se taky běžně rozvorává cokoliv intelektuálního, nadějného, života a ducha plného, vizionářského s potenciálem pozitivně ovlivnit budoucnost.

Něco takového byla undergroundová kultura v mém městě. Za mého mládí tam byly 4 různě drsné, či více intelektuální hudební kluby.
Dnes není ani jeden a diskotéka tak jedna, či dvě?

Co se stalo? Zkrátka město zrušilo smlouvy o pronájmu a pak nechali touto scénou nechat se prohnat BLONCKY.
Tyto typy, přesně tyto, jen o něco hezčí.


To je vidět, jak má Andrejka pravdu a ubližujeme ji, tak.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter