Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já se přiznám, nemám blondýny ráda, už od školky, prostě jsem na ně měla smůlu.
Na zlý nordický blondýnky, nejhorší svině pod sluncem, už v tý školce.

Celý život se mi to jenom stupňuje.
Předpokládám, že pokud se dožiju 80ti let, budu je bez optání se mlátit svoji berlí.

Naučila jsem se odlišovat různé druhy blondýn.
Vím, že ty přírodní, světlé, téměř bez obočí, s oválnými rysy, že to s nimi až tak hrozné není, že jsou zkrátka blond od přírody a hroznou povahu to z nich nedělá.
Jiný typ jsou zlé, nordické a vikingské blondýny s SS ostrými rysy, to jsou zlý kurvy.

A úplně nejhorší jsou platinové, obarvené blondýny, kterých je drtivé množství.
To jsou prostě odpadlice z jiných barevných skupin, brunet, či majitelek našedlých vlasů barvy "pochcané slámy", v menších počtech zrzek, které jsou intelektuálně méněcenné a charakterově velice nízké a zjistily, že když se obarví na blond, všechno mají snazší a navíc mohou svoji hloupost roztomile glosovat s tím, že jsou blondýny.
Navíc je budou zuřivě hájit primitivní, hulvátský chlápkové, kteří na ně trpí.


Proto jsou blondýny prokazatelně nejhorší a nejvíc škodlivý a nejméně přínosný typ ženy v našich společnostech.

Až budu stará, budu je mlátit holí a házet bonbony malým arabským dětem.

AS Křešová je typickým příkladem této idiotské blondýny.§Hned jak jsem ten její podvraťácký, napůl prasečí a skřetovitý ksicht viděla, byla mi nesympatická.
Plus ten její fan klub složený z blond debilek, to je taky žúžo.

Já doufám, že na ně fakt dojde.

Veřejnost je tupá, těm tenhle odpad nevadí, oni to tolerují.
Takže asi se nikdo ani Andrejky ptát nebude, nebo já nevím, zatím to nevypadá, že by ji s tim někdo konfrontoval.

Tak doufám, že na ni dolehne zlé zlé kouzlo, kdy už vyloženě sere Galaktickou federaci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter