Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > Astearra> 

:-D Jojo, holt blondýny nejsou moc oblíbené.

Já jsem nad nimi fakt přemýšlela.
To, že mají tak strašnou pověst a povahu, je skutečně dáno tím odbarvováním.
Jednodušší ženská brzo přijde na to, že jako odbarvená má všechno lehčí. Intrikánka taky. Snad jen ve vyloženě intelektuálním prostředí je vůči blondýnám despekt.

Jinak je hlavně mužský milujou - ti se rádi nechají oblbovat peroxidem, že jako je ta blondýnka více plodná, mladší a hlavně a to se jim asi líbí nejvíc - že je evidentně blbá a pokleslá a je snadné ji dominovat.
Což je mnohdy omyl.

Další věc je ta, že doopravdy hezká blondýnka má větší pravděpodobnost, že narazí na zlé mužské, kteří ji chtějí jen a jen zneužít. Ona takto nastřádá zlé zážitky, začnou ji štvát mužský, začnou ji štvát i ženský, které na ni kvůli ostatním blondýnám koukají skrze prsty a změní se ji povaha a začne být bestie doopravdy.

Největší zlo v tom dělají nabarvené blondýny.
kdyby došel peroxid, tak zjistíme, že taková barva vlasů je dána skutečně jen mladým ženám, že po třicítce už jde ta barva do háje určitě.
A přirozených blond lidí zase až tak moc není.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter