Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 Kiki_ (Občasný) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Znám jednu čarodějku která byla v pohodě, měla v oblibě i tmavé barvy, po to dobu co jí znám tak spíše zrzka. Pak potkala přesně tenhle typ posedlé blondýny a hádejte, obarvila se taky na blond, odstěhovala se na druhou stranu polokoule, s chlapem který si jí nejdřív vzal, pak jí věznil doma a nakonec jí vykopl na ulici. Zpětně se ví, že v tom figurovala jistá voodoo panenka... Ale to přebarvení na blond u člověka, který blondýny dříve sám nesnášel/nebo prostě nebyl ten typ co by se k tomuhle hlásil, je docela zajímavé. Opravdu jak přihláška k nějaké sektě - tím že se obarvila. Že si pak nevšimla, jak někdo manipuluje jejím životem je už jenom třešničkou na dortu.

Kromě té blond nálepky - která určitě sedí, bych řekla že tam spadá i jakákoliv snaha o něco umělého, buď nehty (někdy vyloženě až drápovitý styl při kterém ani nechci spekulovat, jak si s tím vytírá... 💩), nebo řasy, botox, zkrátka když už, tak něco umělého. Neřeknu výrazné líčení, protože od módních stylů minulého století které po dekádách přebarvovaly od černých rtů až po modré stíny které vypadaly jako pěstí do oka je forma "být barevný jako papoušek" už známka spíše gayů a členů jednoho z 60 nových pohlaví (já jen říkám - díky bohu za to, v přírodě se jedovatí tvoři taky barví do výstražných zářivých barev a kolem těchto existencí hodlám chodit fakt obloukem).
Normální ženské se naštěstí už vyznačují docela přírodními stíny a mají tendenci spíše blíže a blíže se přibližovat k přírodě, jak se líčí méně a méně.

takže když už ženská blond + něco umělého + ostré rysy, tak je vážně nějakým způsobem cvok a to může fušovat či nemusí do ezo. Vlastní zkušenost.

Jinak, to dává docela i smysl, proč se propagují mimozemské blond vlasy že? Árijská blond rasa... není to tím, že se ty ženy až prakticky fyzicky ztotožňují s blond rysem u bytostí, které stejně nemají mysl pozemšťanů, lidskosti atd...? Zkrátka to co propaguje Elen...




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter