Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > Kiki_> 


Jo, přesně.
Ta blond mimozemská agitka je vlastně už skoro určitě od SSáků.
Podle mých mimozemšťanů skutečně existuje nějaký genetický pokus, umělá rasa, od NWO, zkrátka Drako mafie, blond, na tuto případnou akci falešného přistání mimozemšťanů.

Falešná akce přistání mimozemšťanů už ale podle mých informací nepřichází v úvahu, kdyby mohli, už to dávno udělali, to jen tak pro pořádek.


Další informace, co mám k tomuto tématu nordických blond lidí a vůbec tomu ostronosému, poměrně agresivnímu typu původně vikingů, nebo anglosasíků, nevím koho přesně, zkrátka severský blond běloch s ostrými rysy, jakýsi ideál, ke kterému se klaněli SS jako k "Árijcům", je jeden z genotypů člověka, který je potřeba do budoucnosti omezit.

Protože se ukazuje, že zrovna tato příměs mimozemského DNA do lidské genetiky nedělá dobrotu a vytváří často nebezpečně psychopatický, chladný, ale inteligentní typ osobnosti.

To neznamená, že budou lidi s takovou genetikou vyvražděni, ale je třeba vysoce pravděpodobné, že se budou hůř množit, nebo něco takového, aby se prostě tato genetika, která je do určité míry závadová, zbytečně nerozšířila.

Třeba jim budou pouštět reggae a oni přestanou plodit, znáš to, zvukový zbraně.

Jinak mě napadlo, k tomu, co píšeš, že "stát se blondýnou" je zřejmě obrovský psychologický přelom a musím ti dát za pravdu, že je to přelom do světa spíš neřesti a kousků bez hranic.
Povrchnosti atd.

Sama si to neumím představit, já hrdá nositelka nebarvených vlasů barvy koňské hnědi, na kterou jsem zvyklá a nehodlám ji měnit.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter