Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2022 >

Jinak NWO samozřejmě jede válku na všech frontách, k dnešnímu dni, kdy se na Václavském náměstí sešli lidi, co chtějí obnovit vztah k Rusku, demisi vlády, vystoupení z EU a NATO, řekla loutka z naší vlády toto:

„Lidé by se neměli nechat zneužít manipulátory, kteří na náměstích nabízí jednoduchá, ale nerealistická řešení,“ reagoval ministr vnitra Vít Rakušan na dnešní protesty.


Ti největší manipulátoři nechali naběhat svět do dlouhodobé série válek a vořou s lidmi, jejich myšlením, veřejným míněním na všech frontách.

Je třeba definitivně zavrhnout USA a vydat se vlastním, ozdravným směrem.
Vystoupit z EU a NATO a obnovit vztah s Ruskem je pro celý slovanský blok řešení, ne že ne.
A je to vysoce realistické.

Nebo jsme 40 let žili v nereálnu?
Jakto, že u nás už je "nereálné" dosáhnout např. potravinové soběstačnosti, když to 40 let šlo?

Já neříkám, že si musíme vracet všechny moresy, ale v dobách dnešní satelitně-radarové války SSáků proti celému světu a ne, skutečně tím nemyslím Rusko ... už je zbytečné být málo paranoidní a je snad jasné, že pokud nebudou v lidské rase amorální, zkorumpované a satanistické nelidské existence, vše půjde úplně jinak a rozumem.

K tomu ale potřebujeme pokrok, skutečný pokrok.

I "obyčejná", bez mimozemšťanů změna, reálná, v hmotné realitě politická změna, kdy by se náš národ konečně přidal ke slovanské podstatě, namířil směr budoucnosti, tedy Rusko ... stále bude existovat nelidská 10% infiltrace do lidské rasy a žádný ráj nenastane.

Kompletní řešení zní spojit se na civilizační úrovni s mimozemšťany a tuto infiltraci jasně diagnostikovat a odstranit.
Teprve od té doby budou působit přirozené lidské podmínky.

ASK není jen obyčejná zkorumpovaná flundra a děvka. je to kudlankovitá infiltrace.
Lidská rasa se neustále zatěžuje vinou nějakých takových infiltrovaných hovad a vztahuje následky těchto činů na sebe.
Místo toho se musí naučit vidět tuto infiltraci a pochopit systém, jak oni pracují.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter