Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

V současnosti probíhá, nebo možná spíš už i trochu doznívá, další fáze této šílené války.
V médiích nám lžou kolaboranti a SSáci do očí, dav tomu nacifikovaně jásá a do nás mlátí brutálně technologie.
Protože se díky SSáckému západu, který dotuje zbraněmi a lidmi válku na Ukrajině, podařilo dosáhnout ruské mobilizace a vše se přiblížilo blíže třetí světové a pravděpodobnosti, že začnou létat rakety s náložemi, tak začaly všechny strany pilně pracovat na ovládnutí radarově - satelitních systémů protistrany.

Proto všichni ty sračky zapnuli naplno a v minulých dnech jsme měli příval spousty a spousty technického, škodlivého, elektromagnetického, mikrovlnného i jiného záření, které produkují vysílače, odráží se to od ionosféry, všechny ty systémy jako 5G, všechny ty debilní radary ... žúžo, skvělý.
Člověku se motá hlava, je mu blbě a došlo i k narušení spojení s vyššími dimenzemi, ač se to podařilo přemoci a i ve fázích, kdy do toho všichni jeblí SSáci a jejich protivníci mlátili naplno a víc už to zapnout nešlo, se podařilo vztah s vyššími světy uchovat.

Prý už v tom došlo k nějakému vyvrcholení, co mám od GF, tak se Rusům podařilo hodit nějakou raketu na supertajnou americkou základnu na území USA a USA systémy nezareagovaly, takže mají Amíci prý výstrahu.
Inu, neověřitelný fakt - kdyby Amíčci dostali takovou ťafku, tak se tím chlubit nebudou, natož v ČT :-)

Prý je to o tom, že jak Amíci vlastně nikdy nic pořádně nevyvinuli, ale všechno dostali od těch šediváckých kurev, tak zaostali ve vývoji a Rusové se prý ve vývoji naopak hodně zvedli a dostali se tak daleko, že jim GF malinko pomohla, protože jinak by proti těm emzáckým USA systémům neměli šanci a to by nebylo fér.

Tak snad jo, snad se podaří ten divný stát za Atlantikem odstavit a navěky se zbavit té země plné idiotů, kteří netuší, který národ kde zrovna jejich vláda aktuálně rozjebává.

A někdo rozjebal Nordstream, supr. To i kdyby chtěla Evropa přijít k rozumu, aby jí to bylo už houby platný.
USA a Ruský ksindlové, ti špatní, SSácké infiltrac z obou stran, které se dohodly, prý za tím stojí, co mám od GF.

No tak se máme na co těšit.
Promrzlí oočkovanci možná nepřežijí zimu.
A vůbec, po tom, co lidstvo předvedlo v minulém roce, už se nedá očekávat, že vůbec kdy ještě něco bude, jako to bylo dřív.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter