Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jakože na většinu mých vypatlaných vrstevníků ta neskonale debilní propaganda asi fungovala.
Tak dneska hajlujou za Banderovce, zpracovaný cukříkem.

USA mají na svědomí miliony mrtvých, Rusko nikdy takové zločiny neudělalo, je to nesrovnatelné.
Rusko se sralo do Afghánistánu, to jo.
Jinak se ale narozdíl od odporných USA nikdy nepouštěli do zbytečných válek, nikoho nerozvraceli, SSSR měl evidentně hlubší smysl, než co si kdo za socíku mohl uvědomovat.
USA je čisté zlo a oni to tehdy věděli, bylo požehnání, že existoval SSSR, mohl těm fašistickým zrůdám dát stopku, SSáci měli protiváhu.

Po rozpadu SSSR se tyhle satanistický zrůdy z USA neprávem a zločinně rozpínají a ničí svět.
A my jsme povinný tady oslavovat, že každých 10 minut máme v televizi reklamy, zmizela jakákoliv sociální jistota, máme rozkradený národní majetek, zdebilizovanou nacistickou populaci a snahy zavést dystopickou technokracii?
A brečet za nějaký hajzly, tzv. disidenty, nějaký zmrdy nasazený od CIA?


Ať ten špinavý prolhaný kolaborantský bordel v naší zemi, co tento směr vyznává, vychcípá.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter