Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jakože jsou většinou oočkovaný, mají různé zdravotní problémy a vakcínou podebranou imunitu a Nordstreamem už evidentně nic nepřiteče, protože tak dlouho hajlovali, až se vytvořily podmínky, aby to mohli nějací temní oddělat.
Takže jim bude zima, průmysl se zastaví, čeká se prostě nepříjemná zima.
Je šance, že se těchto idiotů jednajících jak stádo dobytka zbavíme.


Seznam válek Ruska taky není krátký, ale když si to člověk rozebere, většinou se jedná o záležitosti kolem jejich hranic, případně jsou to vnitrostátní bitvy s nějakými divokými menšinami, co se chtějí trhat.
Všechno to je přirozené a normální, to nejsou vychýlené CIA falešné převraty a vydrancovávání národního bohatství někoho jiného, jako to předvádí USA.

Ono každé debility je jednou dost a něco se stane.
Ať si vyznavači nacismu a fanoušci USA a EU koupí dost svetrů, budou je potřebovat.
A pochopitelně si nakupte do zásoby i léky od Pfizeru, ať ten váš skon přijde do jara.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter