Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Holt, degenerace.
Co člověk nadělá. Když se Roško baví s Křešovou, tak je idiot. Věří porno čubce s ksichtem skřeta. Za chvilku se k ní určitě nasáčkuje a jako Mojmírovi mu začnou lidi posílat peníze - přes účet ASK a "ona mu to pak doveze v hotovosti". Všechny socky neschopné se uživit, co jsou ochotné pošlapat práci a zoufalou smrt tisíců lidí a obětavost mimozemšťanů Galaktické federace, nechť se dostaví k vysílání Zpráv z Galaxie!

Kdyby to Roško udělal, tak ho škrtnu.

Z mého pohledu má taky škraloupy - jednou obhajoval systémy typu 5G jako pozitivní budoucnost, bratříčkuje se a odpouští reptiliánům, vybavuje se s šediváky ...

Kdyby něco.

Holt, lidstvo nezabralo a hurá, jupí, náš nacifikovaný národ, místo toho, aby zabral, vrhá se do náruče SSákům z USA, brojí proti Rusku, mimozemskou otázku zkopal do bezvědomí.
Je před námi zkáza.

Možná zase, jak v minulém životě, zdechnu v nějakém špinavém koncentráku, tentokrát ale nebudu mít problém se po smrti dostat domů, jak minule, jednak už mám obnovenou paměť a jednak jsme dimenzionální zámky už zlomili.

Možná je nutná tahle válka, nebo cože nás to čeká, kvůli tomu, aby vymřelo to přebytečné lidstvo, ta zbytečná hloupá nacistická oočkovaná populace.

Na dobré věci naše veřejnost neslyší, ti, na které jsem spoléhala, jako na Roška, že jsou nezkorumpovatelní, zoufale selhávají, dav je zhypnotizovaná nacistická zrůdnost.

Náš národ selhal na plné čáře, ale když si člověk vezme, jak věci skutečně byly, nelze se divit.
Už 400 let za sebe nebojoval, všechny režimy přežil nízkým a ubohým způsobem a nechal neuvěřitelně rozbujet kastu kolaborantů, kteří v každém režimu dobře prosperovali kvůli své bezpáteřnosti.
Je to dlouhodobé, už 400 let, vlastenci mizí a vymírají a místo nich přibývají kolaboranti a udavači, ti prosperují.
Možná, že náš národ zmizí už úplně, pohltí ho pátá SS říše, už asi navždy, protože zrada vůči Rusku je obrovská a už nemají důvod nás hájit.


Pokud zdechnu, do další mise už nebudu muset, už se to potom nechá běžet několik set let, dokud lidstvo nebude mít zla dost.

Nebo se stane šťastná věc, rychle vymřou oočkovaní nacisti a nastane nový věk.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter