Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2022 >


A Tichý se svou Gesarou Nesarou musel mít nějaké kecy proti demonstrantům 28.9.2022, podle komentářů:


""""""""
Irena Brůhová
před 6 hodinami
Moc se pletete pane Tichý, ta manifestace měla velký význam žvaněním od stolu se ještě nic nezměnílo
6
Hand made u Silvie
Hand made u Silvie
před 6 hodinami
Souhlasím. Čekám na každý pořad na to až se dozvím CO a JAK dělat. A dnes mě to už také rozčílilo. Šíření informací je jedna věc ale proč se tu tedy nešíří všechny informace. Každý hraje sám za sebe i tady? Smutné. Lidi by se měli spojovat. Proto podporuji plán Česká republika na 1. místě a žádám pana Tichého o vysvětlení proč se k tomuto plánu nepřipojí, zvlášť když je tu teď a tady, v této turbulentní době. A zvlášť když je v jednotlivých bodech jasně napsáno, jak to organizátoři pro naši republiku a pro náš národ chtějí. Jsem přesvědčená že tento plán by připravil republiku na příchod gesary a nesary.

Miloslava Šestáková
před 5 hodinami
Ano, už jsem zoufalá. Chápu, že je potřeba změna systému, ale ještě teď mnoha lidí ani nechápe celé divadlo s UK a pořád žijí v pohodě, že se nic nestane. Pokud nedáme najevo svoje ne, můžeme to zabalit. Tohle jsou věci, které víme, ale lidé je nechtějí slyšet. Já opravdu nevím, ale není čas čekat. Za chvíli tady chcípneme zimou a hlady.

Iv Ruzickova
před 1 hodinou
Presne tak, informace bezva, ale pokud nedostanem vladu pryc a neporesime energie, tak jak a kudy pujdem?

květoslava majerská
před 2 hodinami
Co to zase mele !!!!!! Dělá z lidí hňupi či co??? O tom o čem mluví se na demoškách stále mluví !!!!! :(
"""""""




To je pochopitelný, že bude proti lidem, oni jsou NWO, to nejsou nějací skuteční alternativci, jsou to podplacená klika, vysoko pravděpodobně řízená CIA, nebo něčím podobným, co má za cíl zdehonestovat celou problematiku a vnitřně rozvrátit alternativu.
Tichý rozvrací vlastenecké strany a Křešová mimozemskou otázku.

Gesara Nesara je digitální koncentrák NWO, je to past.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter