Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2022 > Kikimora> 

On nemá žádné pravidelné telepatické spojení, jak jsem to pochopila, tak má přímé kontakty, přímá setkání s bytostmi, která se dějí asi dost nahodile.

Předtím ho vozila v lodích nějaká parta Plejáďanů prý, nyní to vypadá, že má nějaká přímá setkání, ale je to zřejmě velice vzácné.

Jeho hlavní činností je focení - lodí na nebi.

A potom má spojení s nějakou Plejáďankou, které se ale dle jeho slov podařilo obnovit teprve nedávno a zřejmě pouze na jemnohmotné rovině.

Já nevím, jak k tomu došel, že věří ASK a je ochotný se s ní špinit, asi mu to neřekli žádní mimozemšťané, asi je to nějaká jeho úvaha.
Zaráží mě to, protože neznám větší rozdíl mezi "autentickým podivínem" a "nalakovaným podvodem", alespoň tak jsem tomu dřív rozuměla, tak mi to dávalo smysl, ještě jsem dávala Roška jako příklad, jak vypadá autentický kontaktér, co nelže a on nakonec kejve na obludné SSácké mimozemšťany na obrázku zmalované a umělé Eleny Danaan.

No, evidentně nerozumím spoustě věcem na tomto světě.

Obyvatelstvu této republiky, které zbožňuje masové vrahy USA a velice špatnou hudbu ... obecně lidem, nerozumím tomu druhu, jsem z toho unavená a těším se, až jednou se budu moct vrátit mezi své do GF a už se tímto morbidním lunaparkem nikdy nemuset zabývat :-)

Kdy to nastane, netuším, co však ale určitě nemám chuť, jakkoliv se od těchto bytostí učit a snažit se tomu porozumět.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter