Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A toto není o tom, že bych byla jakkoliv spojená s muslimskou kulturou. Jsem bílá, narodila jsem se v ČSSR, v životě jsem nečetla Korán, ani nemám žádné jiné vazby na muslimské země.
Ale - prostě jsem se tehdy postavila na jejich stranu, protože to je pravda podle kosmického zákona.
Celý svět včetně našich lidí, včetně alternativy, byl proti nim vysazený.
Jenže jich jsou 2 miliardy a ve skutečnosti nezatěžují svět zdaleka tak, jako běloši, kteří jsou základně rozděleni na východ a západ, přičemž GF stojí na straně Ruska.

Ale u nás, v naší zemi, o tomto nebylo možné mluvit, protože agenda "teroristi a uprchlíci" se u nás velice ujala a i v alternativě se vytratila schopnost myslet v plných souvislostech.
A rozbujel se šovinistický, velice hloupý rasismus a šlo se proti obětem, nikoliv proti agresorovi.

No, ale GF nejsou běloši, oni vidí náš svět zezhora, jinak, než běžný, nebo alternativní Čech.


A naše země byla od uprchlické agendy chráněná i z důvodu kosmologických toků spravedlivosti - my s tím nemáme co společného, zato západní Evropa potřebovala zkázu. Takže ochota přijmout muslimskou kulturu jako cennou neznamenalo okamžitě "chtít tu šest milionů uprchlíků", ovšem v dementní demagogii našich lidí se to nedalo jakkoliv sdělovat.
Ale obecně, u nás se úcta k jiným kulturám nenosí, vládne tu malost.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter