Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2022 >


Jsem si dneska dala tůru po blbečcích, co kdo plácá, když už jsem se dívala na Křešovou, tak nic rozumného už dnes nezvládnu.

Tak čumím na Brožovku a její nové poselství, co řekly runy na dalších 6 měsíců.

Vytáhla runu "dar" a vyvodila z toho, že od mimozemšťanů dostaneme volnou energii.
Já už bych těmhle kriplům, co tohle hlásají, nejradši vlastnoručně zlámala hnáty.

Nic proti volné energii.

Ale nejdřív to chce ty mimozemšťany na zemi a jasný důkaz, že ten dar je od nich.

Pokud NWO vytáhne volnou energii, tak je to mega podvod na lidstvo, největší sviňárna, kterou kdo kdy viděl.
Někde jsem viděla, že na nějaké světové výstavě před více jak 100 lety ležely na stole desítky patentů na volnou energii.
Ale NWO celou stovku let vraždilo lidi, kteří na to přišli.

Jenom kráva, jako Brožová, může nahrávat nejhoršímu scénáři, který hrozí a to sice ten, že NWO vytáhne tyto patenty a začne je používat a pro dementy se vytvoří ještě nadstavba, že to je od hodných mimozemšťanů.
Které nikdy neuvidí mimochodem.

Dokud lidstvo hromadně nezačne chtít kontakt s mimozemšťany, tak se kontakt neuskuteční.

Jenže pak už budeme NWO technologicky tak sevření a lidi potvrdí svoji debilitu a neúctu k celému boji proti NWO a všem těm zavražděným vědcům, že černý scénář bude potvrzen na hodně dlouho.

Tyhle ezo kundy už mi fakt pijou krev.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter