Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


 Kiki_ (Občasný) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo zrovna po dlouhé době jsem koukla na tohle vysílání s Avou a facepalm po celou tu dobu. Top je přesně jak jsem psala - neuzemněný lidi co si trochu čichli k třetímu oku a už mají tendence tady všem dávat poselství. Jak vysvětlovala, že dělala jen nějaké vysílání pro ten svůj soukromý klub a pak cítila potřebu se podělit s tím co jí tam vyšlo se všemi ostatními - no jsme doma.

Tihle lidé - věštci, proroci a nevim co ještě, by si měli uvědomit že jsou jak noví hlasatelé televizních novin pro probuzené. Podobně jako novináři v mainstreamu skrze ně může být podsouváno nějaké utěšující a bláznivé poselství pro sice trochu chytřejší ovečky, ale stále je to stádovitost pokud někdo cítí potřebu důvěřovat všem těm prorokům okolo. Dary na nás sype planeta i Vesmír ale v podobě jiných energiích než na kterých si uvaříme jídlo. Může tím být myšleno něco naprosto jiného - třebas podpůrná energie ze slunce takže osobní interpretace nějaké Brožové že dostaneme volnou energii ty tzv cukřenky nažhavý tak, že se z té představy málem udělají, sednou si doma se založenýma rukama a budou si říkat že je to fajn, že pomoc je už na cestě, že jim Trumpetka a Mlask rozdají kvantové mobily a bude to cajk. Bravo Avo...

Ne, tak buďme k ní shovívaví, té chuděrce už klepe podzim života na dveře, takže se nemůže dočkat, je unešená z té představy aby to stihla ještě všechno zažít. To, co predikuje je z větší části její zbožné přání než vize. Fakt, že ona je "vůdcem" příznaků transformace a musí si udržovat "náskok" před publikem jí už dohání. Měla by si dát pauzičku a trochu se srovnat, ale evidentně to neudělá protože jí to živí, to je ten průšvih práce na volné noze, nelze prakticky našetřit dopředu na nějaký oddech když to člověk potřebuje, musí to tlačit pořád dál aby to sypalo. V poslední době je vidět jak vymýšlí nové způsoby výdělku, obzvláště jak staví dům atd. to jim taky něco zbaští a to jsou bezdětní...
Kombinace toho, že nemůže jen tak na pár měsíců "zavřít krám" a také toho, že má pocit že musí být napřed před svými diváky, se na ní už prostě podepisuje, řeší to tak, že není ve svém středu, že se přiklonila moc nahoru - prostě si ulítla, protože tam nahoře jsou lepší pocity a je ten dojem že s růžovejma klapkama na očích se těžké časy lépe přežijou. Bohužel ale přitom bude vydávat poselství která vlastně mají uklidňovat jí, ale bude to to samé, jako když by vám vyprávěli v televizi o covidu a jak jsme to zvládli díky očkování. Není v tom žádný rozdíl, zase opětně ukolébavka na uspání.
Taky je dobrý paradox fakt, že lidé kteří si ulítnou, dost často dostávají v poselstvích dlouhodobě výrazná a tvrdá varování - která jsou určena jim osobně, to všemožní průvodci atd. většinou volají po tom aby se ten člověk uzemnil, aby viděl, jak se to kolem něj v osobním životě šine do prdele když on to nechce vidět. Když jsem byla nejvíc ulítnutá, tak mě nonstop chodily karty typu ďábel, meče, zloděj atd... byla to nakonec velká pravda, protože se mě snažili upozornit, že mě okrádají, což jsem v té době nechtěla vidět. Takže pokud tohle bude cukřence Avě taky chodit, není to nějaká globální predikce pro lidstvo, ale pro ní osobně. Zrovna kartám je někdy i fuk jakou pokládáte otázku, poví to, co chtějí, někdy se můžete ptát 4x a ony odpovídají na úplně jiné téma, protože máte zadřený mozek, ptáte se na nevýraznou hloupost ale váš vlak se řítí do propasti a někdo má pocit že vás musí varovat.
Prostě brát Avu a její karty s těžkou rezervou.

Jinak díky že udržuješ přehled co u ASK nového, to já si ráda přečtu tvůj koment než abych už vyhledávala jí. To je fakt poděs. Je dobře, že jí lidé píšou, kéž by se ublokovala až k tomu že si blokne celý internet. A tady je vidět - že Ava se sice od ní distancovala (ne tak viditelně jako k Válkový), ale přesto Ava začala razit predikci že dostaneme volnou energii, když se vlastně furt nic neděje co se týče kontaktu, odhalení atd. Teď jsou obě jak na jedný lodi - povzbuzují že budem mít gesaru ale každá jinou řečí, jak fikané. Jednu uplatíte a vydíráte, druhé nasadíte pravděpodobně něco do biopole, nějakou frekvenční zprávu atd.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter