Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přejeme si příchod Zlatého věku lidstva: Co je potřeba dělat a na co dát pozor
Autor: ma.ni. (Občasný) - publikováno 9.10.2022 (17:14:24)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.10.2022 >
"Myslet konstruktivně, být dobrými lidmi. Být hodní na sebe i na ostatní. Nikomu neubližovat. Nikomu nepřát zlo. Pěstovat v sobě dobré charakterové kvality"

"A tehdy můžete pokračovat v tom, co je nyní zapotřebí: Konstruktivně myslet. Soustředit se na krásnou budoucnost."

V jádru je taková myšlenka pravdivá, vím, že kdysi, když jsem ještě nechápala, co se děje, vždy, když jsem se začala se svou duší a fantazií vznášet ve vyšších světech krásných ideí, něco na mě duplo.
Elektromagnetická zbraň od NWO, ale to jsem tehdy nechápala.

Teď už to chápu a myslím si, že v tom je zakopaný celý pes, jak je potřeba jednat.
Když nejde hezky krásně fantazírovat a pak aplikovat ideje vyšších světů k nám na zem bez problémů a SSáci nám po tom dupou nepřiznanými zbraněmi, které na nás beprostředně aplikují, je třeba to vyřešit.

Chce to, aby větší počet lidí pochopil situaci, ve které se nacházíme a aby si byli vědomí, že nad námi bdí mimozemské civilizace a technicky jsou ochotní nás jistit v jakýchkoliv snahách proti nim.

S těmi hromadnými meditacemi - já jsem z toho měla vždycky pocit pasivity, žádné jsem se nezúčastňovala, protože moje vlastní linie jednání v magickém časoprostoru je víc o řešení situací, o rozhodování, stopování problémů atd.
Z těchto z mého pohledu dost naivních hromadných meditací muselo skutečně vznikat velké množství nesměrované energie.

Další aspekt těchto meditací je takový, že si třeba velké množství žen začne představovat krásnou přírodu, čisté vodopády a takové ty oblíbené motivy a realita se tím směrem začne hýbat, ale aby se to reálně stalo, bude to obnášet úmrtí třeba 5ti miliard lidí - ano, pak bude krásná příroda.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter