Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Nechci tím zavrhovat "porno" celostně, lidský druh je primitivní, obecně muži k pornu tíhnou a asi se dá těžko říci, že pokud někdo sleduje porno, které není vyloženě úchylácká hrůznost, že je zatracené blbé hovado.

Ale celkově se mi prostě nelíbí lidská sexualita, já na tyhle kanální záležitosti nejsem a "porno" obecně je z mého pohledu naprosto hrůzný fenomén, protože z toho září to, co v tom je doopravdy - a to je ponížení, strach a sliz, jde to z těch herců, je to doslova "bezhlavé", chybí v tom jakákoliv duše a z mého pohledu i erotičnost jako taková.

Jo, na lodi, tam je to jiná...
Třeba průměrná mimozemšťanka má vagínu tak nějak jinou, více zabezpečenou, i sebeobrannou, když chce mimozemšťana, rozvine se v čistotě neznaje špíny a násilí do naprosto nevinné přijímající květiny, kdy on bezpečně ví, že ona ho naprosto chce.

A ne tenhle vágusní humus, pozemšťanky mají spoustu věcí jinak, i vagínu, bez obranných mechanismů, vše udělané pro úchylné potřeby reptíků a galaktické mafie, proto je vše tak hnusné a odporné, fuj.

Na tohle si není možné zvyknout, když má duše původně vlastní identitu a je v hibernaci.

A chápání etiky je v tomto případě naprosto pomýlené.
Vágusní kanální porno baba ASK nemůže z podstaty dělat mluvčí svaté války.
Toto ale lidi nechápou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter