Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na jednu stranu se všichni rádoby mudrci neustále vyhraňují proti bojovníkům, jako těm špatným, co způsobují všechno zlo, na druhou stranu neuvěřitelně spoléhají na nějaký záračný scénář, který se děje na pozadí a oni si myslí, že přechází do jakési nové země, kde budou mít křídla, nebo nevím, jak si to představují.

Že je to jako o tom, aby se rozvinuli a transformovali se.

Tak to mi nikdy nepřišlo, dlouho jsem byla vůči této myšlence tak nějak tolerantní, ač mi vzhledem k mému příběhu nikdy nedávala smysl, ale teď už vidím její neskonalou debilitu a moje tolerance vůči tomuto blafu jaksi zmizela.

Narozdíl od všelijakých neustále plačících, světelných blábolistů, ty mimozemšťany na nebi vidím a vím, že jsou reální, že se to dá vyfotit a že zkrátka nemám haldy.

A taky moc dobře vím, že toto nemá scénář, má to pouze kosmologickou výslednici dějů, přičemž, se na těch výsledcích musím podílet, mnohdy magickým bojem a vím, že vrchol a maximum, co musíme dokázat vlastními silami, je kolektivně pochopit hrozbu NWO a přijmout mimozemskou otázku věcí a přivítat Galaktickou federaci.
V tom je skutečně základní scénář načrtnut, že by tu mělo být bezpečnostní jištění, protože GF vyhrála válku a planeta se uzdravuje.

Jakmile lidstvo dosáhne této mety, začne se vracet k přirozenému vývoji.

Ovšem lidstvo se stále k ničemu takovému nemá, evidentně udělat tento krok je nad síly jejich vědomí, které k tomu bodu asi ještě musí dospět, ač tomu moc nevěřím, že by to mělo být ve vývoji vědomí a individuálním duchovním prozření, protože si myslím, že všichni duchaprdi, jak obviňují magické bojovníky proti NWO ve spolupráci s Galaktickou federací, která je reálná a viditelná na nebi, narozdíl od jejich jalových vizí, se prostě jenom šeredně brání doopravdy vzít zodpovědnost za svou a pochopit, co se dělo a děje a utíkají ke svým prolhaným tezím, že to je všechno o nějakém jejich prapodivném duchovním rozvoji.

Co se týká případného vzestupu, jsem přesvědčená, že planeta frekvenci zvyšuje a my s ní, že o tuto záležitost se stará automaticky bezprostřední frekvenční prostředí ve sluneční soustavě, kvalita slunečního svitu.

A že tzv. "práce na sobě", "rozvoj osobnosti" a podobné blbiny jsou z mého pohledu zavádějící, protože směrují pozornost do vlastních příběhů a pitvání, ale na společnost to nemá vůbec žádný vliv.
Jakože nějaká paní má světelný zážitek, to je moc hezký, ale od NWO nám to fakt nepomůže.
K tomu jsou ti strašně špatní bojovníci, jak na tom dělají s Galaktickou federací.
Jak se do nich všichni ti duchaprdi neustále strefují, protože na NWO si netroufnou. Jenže, někde limity bojovníků končí a přichází finální účtování TÉTO RASY, nikoliv strážců, co to oddřeli.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter