Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > čtenář> 

Aliance a Bílé klobouky jsou informace jakoby alternativní a jakoby pronásledované, ale ve skutečnosti podporované globalistickým systémem k šíření, proto je to rozlezlé naprosto všude a protože téměř všechna psychická media jsou tímto nakažené, aplikují to do svých prožitků a myšlenek, tím vzniká takřka stejnolitý názor, stejnolitá informace. A to potom vede k dojmu, že to je pravda, protože se na tom "shodla" alternativní veřejnost.

Pravda je jiná, alespoň to beru podle sebe. Žádné USA nevévodí, žádné Bílé klobouky nefungují a Aliance je USA mýtus.
Sice existuje jakási podzemní organizace spolupracující s Galaktickou federací a někteří politici spolupracují s GF, ale celkově jsou Bílé klobouky americký mýtus a šaškárna na odvedení pozornosti od nebe a výpovědi reálných osob ve spojení s mimozemšťany s prožitkem svaté války proti mimozemským zlým rasám a vesmírnému viru.

Míra překroucené lži, kterou produkuje ta NWO protistrana, mě mohla nepřipravenou a naivní zabít, naštěstí jsem včas prohlédla jejich špinavou hru, které u nás v Čechách vévodí ASK.

Mám obrovskou radost, že někdo to konečně vidí, světýlka na nebi!
Hurá!
Mělo by zabírat se na konkrétní světlo drze mentálně zaměřit a vyslat jasný požadavek, telepatický, duševní - třeba jste GF? Zastavíte mi? Slyšíte mě? atd., nesmí v tom být přítomný ale strach, v případě, že by byl člověk vyděšený, kdyby oni zaregovali a jim to tak vychází, tak nezareagují.

Já jak mám jasný telepatický signál a spojení na konkrétní mimozemšťany, tak mě vždycky uklidňují, že jsou to oni a řeknou - koukej, teď poletíme tím a tím směrem a světýlko se skutečně tím směrem hýbe a pro mě je uklidňující, že mi nehrabe a že se bavím skutečně s těmi, co ovládají ta světla.

Když člověk neslyší hlas, jakmile světlo zareguje, třeba zastaví, vrátí se, zabliká, tak už je tam spolurpáce s myslí pozorovatele, pak je asi na vlastní kreativitě, jak se člověk domluví, třeba je požádat, ať letí nějakým směrem atd., oni jsou ale docela i vtipálci, ...
to už je trochu teoretizování, protože to z pozice člověka bez telepatického kontaktu na GF neznám.
Díky za reakci.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter