Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 Marianna24 (Občasný) - 21.10.2022 > koukool> Takisto je divné, že chceš fotku a odhalenie identity u niekoho práve ty, čo svoj ‘xicht’ uchovávaš v anonymite.
Možno ak by si sa odhalil, zbabely chlape, všetci by sme zistili, že nemáš pindíka.

Aby si porozumel: ASK je VEREJNÁ OSOBA.
Nie len preto, že je starostka, ale hlavne preto, že sa rozhodla svoj ‘xicht’ odhalit verejnosti prostredníctvom svojho YouTube kanála.
Tym pádom má jej publikum automaticky právo ju, ako produkt, pozorovat, počúvat a analyzovat bez toho, aby hocikto bol zároveñ povinny svoju identitu odhalit.

Ak nerozumieš takymto jednoduchym logikám, potom si bud malolety, alebo provokatér, alebo idiot.
Možno by si sa mal nabudúce zdržat podobnych “vtipnych” príspevkov. Ono pri tom, ako vyznieva tvoja podpriemerná mentálna analyza, je uz vlastne jedno, ci toho pindíka vôbec máš.
Je totiž jasné, ze nemáš v hlave a tym podávaš presvedčivy dôkaz o type publika Andrei Svobodovej Krešovej…

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marianna24
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter