Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Opět z tadesca:
"Co jsem sledoval její videa,tak ani v jednom jsem nezaregistroval pomluvy, osočování, nebo dehonestaci nějaké osoby nebo funkce. Vystupuje slušně, fundovaně a snaží se zprostředkovat informace široké veřejnosti..Proto je pro mě nepochopitelná a nepřijatelná reakce některých lidí snažící se jí znemožnit. Kladu si otázku- Proč? Její videa nemusí sledovat, postačí jeden klik myší, a jsou pryč. Tak proč ta zloba? "

Tím myslí ASK.
Tak ta 28. 12. 2021 pomluvila na Svobodném vysílači právě probíhající reálný mimosmyslový experiment Galaktické federace a v následujících týdnech a měsících očernila veškerá psychická media, ve spojení s mimozemšťany, jako oběť Mayter.
Znevěrohodnila a znejistila tím pádem societu extrémně stresovaných a nejistých lidí, poškodila reálný projekt a nainstalovala lži Eleny Danaan.
Toho si pán asi nevšimnul.

"Pokud tyto její tzv“.kritici“, jsou schopni získat větší počet sledovatelů, tak ať to dokážou, pak bych před nimi smeknu!"

Ten dement asi nikdy neviděl svět jinak, než skrze reklamní filtry.
Nikdo, kdo dokáže mluvit k věci, má pravdu a netočí to PRO DEBILY, nemá možnost mít vysokou sledovanost.
Jde o to, že těch pár tisíc lidí, co se doopravdy zajímají, poznají škodnou svini.

A vzhledem k tomu, že na pochopení, skutečném pochopení reálné Galaktické federace a reálného NWO, závisí naše kolektivní budoucnost, tak se angažuji.
A opravdu nejde o to, kdo je lepší youtuber.....


"Tady je jasně vidět osobní a agresivní zaměření! Ona nepochopila podstatu, že to sem vůbec nepatří, že plače nad špatným hrobem. Proč to neuvádí na jejím webu.Jen se pozastavuji, že takováto agresivita je tadeskem org. tolerována. Jen mě by zajímalo, zda mimochodem ona právě nepatří mezi ty ovečky bez intuice.Vlastně jak to může posoudit, když celý tento článek, není nic jiného, jen projevem agresivity a velkého EGA.Nejsem si jist, že by zde byla vnitřní uvědomělost sama sebe, protože by nedokázala se vyjadřovat v podobném duchu.Ale to je její věcí. Jen na závěr zopakuji, ať si uvědomí, že plače nad špatným hrobem a že nikdo jí nenutí sledovat videa pí.Anrei, postačí jeden klik myší a vše je vyřešeno.V první řadě je potřeba se zamyslet nad sebou a pak až kritizovat jiné. Děkuji za pochopení."

Tady si nejsem vůbec jistá, koho papík kritizuje, jestli mě, nebo tu, jak na mě dala odkaz do diskuze, ale rozhodně, kvůli takovým zmrdům není třeba být duchovní.
Nebudu duchovní, nebudu světelná, ani nebudu semínko, všechny tyto pojmy a reality, co vyjadřují, upřímně nenávidím a opovrhuju tím.

Tihle duchovní zaprodaní satanisti nás nespasí.
Tu čubku nestačí vypnout a nedívat se na ní, je třeba ji rozmáznout tak, aby bylo vidět, že USA mimozemská NWO agitka je lež, zbraň proti nám.

Ale co, tihle musí rýt držkou v zemi, musí nejdřív pochopit, že žádná zasraná Aliance není, že jim žádný Bílý klobouky nepomůžou.

Že jediný, kdo jim pomůže, je GF na nebi - ta organizace, který ASK pomluvila projekt.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter