Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Takže dejme tomu, moje pocity vůči této pitomé rase se ustálily na dojmu, že mají vrozené a pokřivené hodnoty, že nedokážou dostatečně oddělovat dobro od zla, že jednoznačně tíhnou k pokrytectví a zlu.

Protože příchylnost k USA, to, jak snadno a bezmyšlenkovitě se díky trapné drzé manipulaci odvrhl v našem ČS prostředí mimosmyslový projekt Galaktické federace, jak se všichni najednou bezhlavě dali na nějaký dráčky a Elenu Danaan, jak lidi snadno věří na nějaký Bílý Klobouky ....
a bla bla bla a bla bla bla

je toho fůry zkrátka, mimo jiné i to, jak celá naše zesraná ezoterická scéna odmítá myšlenku boje a zničení temných sil, jak je uctívá a náboženě zdálky obchází, jak je trpělivě toleruje a nabízí jim odpuštění a takové jako já hází do ohně a zatracení ....

... jak se všichni ti dementi transformují s divným pocitem v žaludku a mírnou virozou a absolutně zavírají oči před fenomény jako chemtrails a 5G...

a bla bla bla a bla bla bla
je toho fůry zkrátka.

Tak toto všechno se samozřejmě započítává do výslednice o lidstvu a výslednice je taková, že je to hloupá podrazácká verbež, která DĚLÁ ŽE NECHÁPE, ač informací má dost, na náš účet, na naše životy, na naši bolest, my jako vydržíme všechno, my jsme totiž zázračný míček.
A ono ne - účty bude platit lidstvo, ne Galaktická federace.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter