Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ten sionistický žid tu na mě dělal prasácké psychické pokusy mě dohnat k sebevraždě a podařilo se mu dementní obyvatelstvo tohoto serveru poslat proti mě.
Tenhle chcípák v podstatě může za to, že se projevuju, jak se projevuju.
A to je ještě šťastná verze, jeho MK Ultra metody nebylo snadné zvládnout, chtěli mě mít touhle dobou MRTVOU, aby neexistovali kritici proti jejich informační válce na všech polích, včetně exopolitiky. Kdo by se ozval proti špinavý kundě ASK???? NIKDO, taková je odpověď.
Po dimenzionální válce jsem nečekala, že se do mě na internetu pustí taková nelidská zrůda a budu muset znovu bojovat o život. Tehdy jsem byla naivní a věřila, že lidi něco pochopí a že nejsou takový zrůdy.
Dodělal mi poslední zbytky nervů.
Následně mi dodělal zbytek zbytku nervů fakt, že místní židokřesťanská sebranka zmrdů mě udala a tenhle sionistický zrůdný anonym jim nevadí.

Kdyby lidi nebyli takoví zmrdi, co se zastávají NWO, chovala bych se jistě slušněji a milostivěji.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter