Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Když už válčím s tím NWO, tak přihodím čerstvou historku.

SSáci nyní tlakují veškeré své možnosti a ve skutečnosti dost brečí, protože jim to nejde a jsou na konci. O to víc tlačí.
Snaží se právě vyvolat dojem, že vyhrávají a je to tak dáno, ale nejde jim to a to do toho fakt perou snahy i volty a nejde jim to, tak jak by chtěli.

Když jsem včera usínala, vnutil se mi jeden SSák, sionista, zkrátka obluda od NWO a ptal se, jestli mě zajímá, kdo je.

Tak jsem mu říkala, že ne.

Vždycky tam bude nějakej plesnivej voskovej fašista.
Až nám jednou něco doklapne, přistane GF a začnou se popravovat ty figury, tak tam bude ten Gates a Bush a Soros a Schwab a Biden a .... a .... a ....
Hodně staré tkáně a vosku.

Ale to je úplně jedno!
To je jedno, jak vypadají.
Jejich pravé podoby jsou to, čemu říkáme archonti - jde v podstatě o naduřelé tkáně nízkých dimenzí, které se nám v nemocné proluce časoprostoru snaží dominovat.
Vypadá to jako šedá napjatá struktura, jako asfalt v botanické zahradě, jako pavučina na pestrém obrazu, jak plastový brčko v potoce.
Je to méněcenné, byla to abnormalita, poškozená tkáň vesmírným virem.

Tak se archont urazil.
Mě je jedno, kdo je ta SSácká, nebo žiďácká svině, aťsi je to třeba čínskej císař, je to prostě oploštělý archont.
Velký nic.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter