Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > love> 

Tenhle server jednoznačně rozjebal ten sionistický žid na kokainu, jak chce Čechy za Uralem.
To nikdo nevidí, židokřesťani tady tu zrůdu tolerují.
Vadí jenom nám dvoum.

Pak je tady anonymní slovák na pervitinu, má taky několik přezdívek, třeba Ian Heroický (pod tou identitou se přiznal, že bere perník) - to je ten fašista, jak chce střídavě mě a tebe ve vězení a obdivuje mlčící udávající zcepenělinu Slováčka.

Řekla bych, že Zeanddrich občas taky něco napíše anonymně, pokud vůbec celkově není ten sionistický anonymní žid - žid může být i egil, nebo nějaká taková postavička.

Pak jsi tady ty s několika svými identitami, které jsou podle mě rozpoznatelné.

Ale já nejsem žid, ani fašista, tak mě tvoje příspěvky nerozčilují.

V tomto udělat pořádek je marné, nejde to.

Každý chce zničit někoho jiného.
Mě přišlo, že ten sionistický anonymní žid JE ZLO, eviudentní zlo, tak jako NWO, že tohle přece lidi musí chtít zničit a tý zrůdy se zbavit.
Ale není to tak.
Byla jsem naivní.
Lidi jsou zlo chtějí zlo a obhajují zlo.
Potom se tady nedá udělat pořádek, židi a křesťani chtějí zničit nás a my je, ale síly jsou vyrovnané a hodnoty "těch druhých" neuvěřitelné.

Židi a křesťani vyznávají stoicismus při pozorování zrůdností a bestialit, to považují za hodnotu.
Oni zase blijou z toho, že my projevujeme emoce a proti těm bestiím vystupujeme.

Jak dva živočišné druhy.
Nejlepší by bylo, dostat se na jeden dvorek, vzít zbraně a zmasakrovat se, kdo přežije, ten přežije - bylo by to laskavější, než tohle.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter