Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 >


Sionistický žid na kokainu, který chce Čechy za Uralem:

"hysterky jaští tím víc, čím suverénněji na ně pokročilý model člověka prdí. Stoicismus na jedné a infantilní dupání a hrozby pěstičkou na druhé straně"

Je to tak, má pravdu.
Žiďáci a SSáci vyhrávají a hysterky, které chtělo odstřílet NWO a zachránila je Galaktická federace můžou hystericky řvát a společnost je stoicky klidná hrůznost.

Proto musí přijít ta depopulace, protože zodpovědní jsou zrůdy, neslyší, co se děje, protože to přesahuje schémátka jejich omezeného žido-křesťanského světa.

Sionistiký židi jsou opravdu zrůdy a opravdu nás chtějí zničit a zotročit.
A ty stoicky mlčící davy si cvičili několik tisíc let, aby přesně tohle dělaly, až tady budou ječet ty hysterky, co prohlídly, co se tu děje.

Tady je ještě důkaz, že sionista - anonymní žid na kokainu, který tu nikomu nevadí a NIKDO, kromě asi dvou lidí, mých čtenářů, se proti tý zrůdě neozval, je nepřátelsky naladěný proto Čechům - jedná se o tu a stejnou osobu, stejný rukopis, říká mi velice vtipně "ýťa" a je to žiďák od NWO.





píše tam: "Já jsem třeba žid, takže nás Áďák zjevně nevybil. To je pro národ český dobrá zpráva. Horší je, že nestačil přistoupit ke konečnému řešení slovanské otázky a nevypakoval vás za Ural."

Takže tady je jasně vidět, co jsou židi zač, kde jsou židi, tam jsou problémy.

Židi - ti sionističtí, původně chazarští, prostě zrůdičky vyznávající satanismus z východu, podrazili Německo v 1. světové válce, protože pozvali do války USA, přes Anglii, se kterou vyjednali, že jim dá za tento počin, že žiďáci zavolají USA do války, za to jim slíbili ten jejich odporný zatracený Izrael, ať už ta země zanikne.
Takže židi zradili Německo, vyhnali Palestince a teď mají Izrael.
Po válce způsobili podrazy velkou německou hospodářskou krizi.
Antisemitismus vůbec nebyl náboženská záležitost a absolutně vůbec nijak nevzniknul z ničeho.

Sionistický židi jsou skutečné zlo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter