Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Vezuel natočila video:
Umenie hyperdimenzionálnej vojny I Neviditeľné útoky, ich identifikácia a predvídanie
https://www.youtube.com/watch?v=0l2BXc10M0o

Myslela jsem si, hurá, ale nakonec jsem byla zklamaná.
Taky vyjadřuje přesně všechny ty hloupé klišé, které už nemůžu vystát.
Taky se chce učit od vesmírného viru, bere ho skoro jako přítele, vše je prý jen nějaká stupidní hra na utrpení, které jsme podepsali před svým životem, že si chceme takto hrát s nějakými zrůdnostmi a tím se vyvíjet....

Nechápu, jak někdo může šířit takové blafy.

Já jsem žila 1,5 roku v představě, že dám do boje proti NWO všechno a pak stejně zemřu.
Vůbec nic, opakuju vůbec nic mi to nedalo, nijak jsem se nerozvinula a nikdy, vůbec nikdy, mi nešlo o nějakej osobní rozvoj a vývoj mý duše.
Mě jde o to, aby se tahle civilizace obrodila od NWO a museli jsme planetu ubránit proti vesmírnému viru a spoustě úchylných zlých mimozemšťanů a to to dodneška ještě není úplně hotové.
Pak se vrátím na loď, asi, po smrti a budu velice ráda, že se sem už nemusím vracet.

Nechápu, o čem ta ženská mluví, podle mě ona popisuje "dimenzionální válku" na internetu, ne tu v realitě. Ona popisuje zřejmě zkušenosti ze své kariéry šiřitelky informací na internetu, kdy po ní šlo spousta trolů, ale asi sotva zažila skutečnou válku natvrdo, jako já.

To byly útoky 24 hodin denně, člověk v tom absolutně neměl kapacitu mysli cokoliv sledovat, šířit, natáčet videa, na něco se soustředit.
To se mi povedlo až po 3/4 roce nejbrutálnějších bojů, na něco se dívat a dokázat vnímat obsah těch videí, sdělení, něco číst atd.

Mám pocit, že to nikdo nechápe, což asi není jenom pocit.

Dimenzionální mimozemská čarodějnická válka, jak jsem ji zažila, je něco jiného, než šířit informace na internetu a válčit s troly a je naprosto zavádějící obě tyto činnosti nazývat stejně.

Jako dimenzionální válku.
Dimenzionální válka je vlastně nejbrutálnější schizofrenie rozběhlá do nejděsivějších levelů.
Šířit informace na internetu a zvládat protiútoky trolů je stresující.

Vezuel skvěle popsala některé projevy temných, mechanismy, jak pracují ve vřejném prostoru, ale nechápu, jak si kdokoliv může dovolit srovnávat to se skutečnou mimozemskou a dimenzionální válkou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter