Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


S čím se ztotožňuju velice, tak s názorem, který jsem tuhle někde vyslechla a to sice, že se v současnosti vše štěpí a rozděluje a že je to dobře.
A já s tím naprosto souhlasím, protože je to přesný opak toho věčnýho dementního spojování se, jak se teď jelo X let. Já jsem v tom taky nějakou dobu fungovala, jak jsem byla ještě ne úplně usazená do reality, tak jsem taky uvěřila tomu, že všichni tak nějak prožívají jakousi metamorfozní záležitost, chtějí nový věk a chápou mimozemskou věc.
Tak to jsem se nehorázně pletla.

Vůbec ve skutečnosti nevím, jestli reálně probíhá nějaká ta "tranformace", jak kolem toho všichni pořád šaškují, podle mého názoru se to skutečně nějak děje. Ale jak, těžko říci.
Nějakou dobu se vše valilo v nekritizujícím a nevymezujícím se "hnutí", než se do toho nacpali vyložení podvodníci, jako je třeba Křešová, teprve potom se z té debilní "spojené a pospolité" rádoby komunity začaly vymezovat jakékoliv názory a je to dobře.

Lepší jasně vymezený směr a názor, jasně pojmenovaný a pochopený, než dementní napjaté ticho s pouze pomyslným spojenectvím.

Ať Smetana pošle do prdele mimozemšťany a nastaví si Metatron, furt je to milejší, než uculovací ticho bez pojmů a směru.

Já to vidím jednoduše, i bez spousty D. GF vyhrála válku proti NWO v kosmologických rozměrech, řešení je pozvat je na zem a zastavit NWO v pozemských rozměrech. Jestli chceme doopravdy růst a vyvíjet se, tak pardon, ale dokud tu máme satanistické vlády, tak to úplně nemá smysl, má smysl sundat satanistické vlády a ne meditovat na polštářku.

Stejně ty meditující na polštářku mají omezenou fantazii a do žádných skutečně odvážných kousků se nepustí, to když já překračuju jejich nalinkovanou představu, tak na mě povykují, že jsem špatná a temná, že jako ničím potvory, kterým se má odpouštět.

Jen ať každý řekne jasně, co chce a o co mu jde.
Hlavně Brožovka, ať jasně vysvětlí, jak na ty svý kundoviny přišla, to by mě fakt zajímalo.
Prý už se brzo bude umět teleportovat, květinka.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter