Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tady dlužím opravu, neboť ten dopis politikům je podstatně delší, jen se nachází až hluboko dole, kam jsem se nedostala, protože v půlce článku se nachází macaté odkazy na jiné články a to mě zmátlo, neb jsem si myslela, že to je všechno.
Ale není to všechno.
Toto tedy přišlo na vládu:



"Czech Original Version:

AKTIVNÍ ČELENÍ EVROPY ÚTOKU Drakoniánů z USA – „UFO/UAP“ – nejedná se o spam – anglicky, česky

Hluboce vážení zástupci států Evropy,

přijměte prosím moji upřímnou omluvu za to, že si Vás dovoluji oslovit a vyrušovat touto formou.

Nicméně, myslím si, že už té absolutně nesnesitelné situace bylo dost!

Naprosto nechápu, proč nemáte schopnost normálního kladení odporu a sebeprosazení. Není prostě možné, aby Evropě diktovaly budoucnost USA. To znamená po stránce lidské části svých obyvatel – USA jsou svým stářím pouze jakýmsi dítětem či pubertálním výrostkem, a tudíž není v žádném případě možné, aby určovaly budoucnost zkušené a schopné Evropy.

V rámci exo-diplomacie si dovoluji upozornit, že Plejáďané velitele blond Ptaaha, s nimiž jsem v telepatickém kontaktu, předpokládají, že Ruská federace se bude rozšiřovat dále, do dalších částí Evropy. Evropu zachraňovat.

A to je dobře! Jelikož pro Evropu není důstojné neklást odpor Drakoniánům Imperiální aliance Drako-Orion, která ovládá země Five Eyes, zejména USA (přes DUMBs, DULCE). Pro Evropu vidím jako schůdné a normální řešení, co se objevilo i v proroctvích z indických knihoven palmových listů, tedy, že evropské státy oficiálně požádají o vojenský kombinovaný zásah armády Ruské federace a Číny, aby se Evropa v co největším rozsahu konečně vymanila vojensky z područí Drakoniány a dalšími negativními lidožravými sadistickými mimozemskými civilizacemi ovládaných USA.

Počítejte s tím, že jedním z možných a velmi pravděpodobných míst na Zemi, přes něž přijdou fyzicky skuteční mírumilovní Plejáďané bude Česká republika (případně i SR, nebo dokonce obnovené Československo).

V rámci mých osobních zkušeností s telepatickým a dalším vyhrožováním ze strany Reptiliánů a Drakoniánů z USA (Negativní Orion) se mi osvědčila taktika vytrvalého uctivého ignorování. Tedy brát veškeré výhrůžky Drakoniánů vážně, v žádném případě si z nich nedělat legraci, a zároveň je IGNOROVAT. S myšlenkou v nitru, že raději zemřu se zachováním si osobní cti – než bez cti.

Plejáďané uvádějí však, že i když se spojí vojensky armády Ruské federace, Číny, významných arabských států a řady dalších méně vojensky podstatných zemí, tak stejně to na vojsko Five Eyes bude stačit možná, „jen tak tak“. Přidá-li se k tomu vojsko velké části Evropy, pak je možné, že se Imperiální aliance Drako-Orion ve válce zvané Armagedon spokojí s nějakými zhruba ½ až 3/5 povrchu naší planety včetně oceánů, a zbytek se postupně dostane do spolupráce s Federací mírumilovných sil apod. – nebo alespoň z části …

Jde o to, že naše Slunce postupně dohasíná, z dlouhodobého hlediska, a populace na Zemi může být i rozdělena fyzicky, ve smyslu, kdo se ve vzdálené budoucnosti dostane plně pod kontrolu a do spárů Dračích kontrolovaných světů a bude jim sloužit, což budou podle všeho Američané, Australané, Kanaďané, většina z nich, kteří přežijí momentální čistky na Zemi (viry, vakcíny), a kdo se dostane mimo dosah Drakoniánů a Vysokých šedých k mírumilovným mimozemským civilizacím. Podle Plejáďanů mají Rusové bohužel také smlouvy s Šedými/Greys, a Čína je „civilizací Drakoniánů“, nicméně USA mají smlouvy se strašlivými nejhoršími vražednými predátorskými a parazitními všelijakými civilizacemi (Vysocí šedí, Vysocí bílí, Drakoniáni, různí Reptiliáni aj.) a HLAVNĚ (!): USA jsou nyní v pozici odpadkového koše a splachující se toalety.

Skutečně není možné se nebránit USA, je potřeba se sjednotit k odporu a na velkoformátovém poli globální politiky a exopolitiky odmítnout se nechat takříkajíc „zkonzumovat zaživa“ od Drakoniánů. Zda budou chtít jít země jako Španělsko či Irsko společně s USA, to není podstatné.

Všichni budete potřebovat Českou republiku, která má mimo jiné speciální ochranu z podzemních struktur „PEKEL“, rovněž tak od Plejáďanů a dalších, což se nevylučuje.

Z pozice svého exo-diplomatického multi mandátu tímto apeluji na Vaši schopnost se bránit a nenechat si s prominutím „srát“ na hlavu od nehominidních drzých útočníků z kosmu (přes USA) a postavit se tomu konstruktivně čelem. Nemám chuť přeorganizovávat kdovíjak složitě svou domácnost (inscenované drama s nedostatkem plynu) jenom proto, že se evropští lídři vyhýbají NEVYHNUTELNÉMU – a vedou proxy nesmyslné spory s Ruskou federací, případně se vměšují do neoddiskutovatelné jasné skutečnosti jednotné Číny apod.

Prosím, vzpamatujte se!

Děkuji Vám za pozornost a za pochopení.

Dana Rašínová

Občanka České republiky

(Dobrovolná aktivita ve smyslu exo-diplomacie, v rámci zbytku mého volného času).



Na vědomí – hluboce vážení zástupci: Ruské federace, ČLR, některých dalších klíčových států planety Země; prezident České republiky Miloš Zeman.

Veškeré řazení států/osob a jejich e-mailových adres v tomto e-dopisu je ve zhola náhodném pořadí."




Takže pořádně radikální masakr. Moc se v tom neorientuju, protože "blond velitel Ptaah" je kontakt jakési paní Renaty, o které Rašínová píše články.
Sama paní Rašínová má kontakt, o kterém asi moc nemluví, prý s Plejáďany a ti se s tím evidentně "neserou".
Pořádný Armageddon, spojit sílu Ruska, Číny, Džihádu a ve finální bitvě zpráskat USA do latě.
Nechápu, proč tyto velkolepé plány posílají na vládu, která je vyloženě mopslík NWO, stejně jako všechna mainstreamová média.
To je říkat žiďákovi, jseš žiďák a ještě je to hodně ujetý.

Je to ještě radikálnější, než co říkám já, nemůžu říct, že by se to nějak absolutně vylučovalo, základní směr je vlastně ladící se mnou, ale liší se to v některých aspektech.

Třeba že cílem nemá být apokalyptická válka, dále že motat Čínu do války v Evropě je fakt hardcore a to bych fakticky nerada a žádnou hlubokou důvěru v Čínu nemám a potom taky se mi nelíbí fakt, že je nutné spojovat vojenské síly proti USA a že by to nestačilo, protože Galaktická federace má prostředky a povolenky blokovat nezákonné technologie, tedy podle kosmického zákona nemohou USA zneužívat mimozemské technologie a mohou používat pouze technologie, které sami skutečně vyvinuli a jejich síla tedy ve výsledku není až tak fantastická.

Ve skutečnosti nejsou problémem vojenské potenciály nějakých mocností, že by to jako nešlo porazit, inteligenční a technologická převaha GF je veliká, problémem jsou fanatici z protistrany NWO, kteří něco drží v šachu, něčím vyhrožují.
Jedná se o složité okultní záležitosti, do kterých plně nevidím.

Myslím si, že není nutná závěrečná bitva Armageddon, k řešení.
Ale vojenská situace je napjatá, je třeba pravděpodobné, že se třeba USA a Čína podle kosmických zákonů pustí do sebe, proti USA a Izraeli a západní Evropě se táhne proud děsivé devastující karmy a Rusko je klidná síla, která nikomu nic nedluží.
Vše se táhne podle karmických toků.
Nevím, jestli karma přitáhne Čínu vojensky do Evropy, doufám, že ne.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter