Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Jakože přesně to zoufalství toho, že bylo nutné do války jít a lidstvo je přesto ukrutně debilní a nepomůže nám, se mi myslím promítá kompletně.

Holt v tom všem bylo víc podrazů, než by bylo únosné.

Musela jsem pochopit mimozemšťany, dimenzionální technologie, kosmické toky zákona, ukrytou kultickou logiku věcí, skákání a prolínání časoprostoru, co to je vesmírný vir, jak se NWO projevuje a manipuluje ve veřejném prostoru ...

bylo toho hodně zkrátka.
To jsem teda fakt dobrá, ale evidentně jsem nehorázně předběhla dobu a to, co říkám, je pochopitelné pro pár lidí.

Pro ostatní je tohle nepřijatelný.

Za prvý. Jsem ženská. Co si to dovoluju?
Za druhý. Nemám ráda židy a podle Bible má přilítnout Jeruzalém. Co si to dovoluju?
Za třetí. Nevěřím v akademické darwinistické kundoviny. Co si to dovoluju?
Za čtvrtý. Nemám ráda USA, mám ráda Rusko. Co si to dovoluju?
Za pátý neseru lásku, kudy jdu. Co si to dovoluju?

Nehledě na to, že vůbec a celkově zpochybňuju, že je něco mystického vůbec mystické, že to naprosto klidně může být z většiny technika a ještě zpochybňuju, jestli mudrci a duchovní vůbec vědí, o čem žvaní.

Mám nehorázné požadavky.

Nerozumím si s touhle rasou, popravdě vůbec nevím, jak se tohle bude řešit.
Protože teď by bylo fakt těžce na hlavu, aby se kvůli tomu dobytčímu stádu idiotů lidstvo usadilo v zabejčeným stavu totální nechápavosti, že chtěj prdět duhu s Ježíškem.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter