Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



To je v podstatě jenom chladné hodnocení reality z mého úhlu pohledu.

Vůbec si nedokážu představit, jak by lidi mluvili s mimozemšťany, kdyby sem přišli. Asi by jim nevěřili, neotevřeli se jim, nevěřili by tomu co říkají, jsou navyklí na obdiv k Drakoninánům, k přepychu moci, k síle, dravosti a věčnému boji ... hodnoty, které by jim dávala GF k uvážení, by pošlapali.
Jsou jak splašené stádo.

Lidi reagují divně, vyloženě divně. Zhypnotizovaně.

Proto v ten kontakt už taky nevěřím.
Hlavně ho nemohou uskutečnit, protože nyní mají lidi v povědomí, jak mají věci vypadat, podle střihu Eleny Danaan.

Vzniklého zmatku by se chopily globalistické struktury, lidi prostě nedokážou rozpoznávat dobro od zla. Další věcí je, že plné odhalení prostě nepoberou.
Obrovskému množství lidí by hráblo a zbláznili by se, kdyby mě museli povinně přestat považovat za blázna. Udržují si zbytky duševního zdraví tím, že si myslí, že jsem blázen.

Takže - pnutí toho, co se stalo proti potenciálu této společnosti je velké a nesnesitelné.

Nedá se skutečně očekávat jakýkoliv zázračný kontakt.
Lidstvo nechápe mimozemšťany.
Není připravené na přijetí určitých hodnot.

To, čemu se říká "transformace", je nevím co přesně, já se o tyto věci nestarám, celou věc beru jako boj o planetu a její život především, o boji proti Drakoniánskému impériu temnot.
Co je přesně "transformace" nevím a není to moje oblast, kterou bych jakkoliv řešila.

Z mého pohledu se tu stala válka, která byla i v dimenzích, proto spousta lidí zešílela.
Navíc do nás nonstop valí lži, antikulturu, zprzněnosti, satanismus a perou do nás 5G.
Není divu, že lidi jsou vlastně zešílelí.
A žerou prášky.
Jo kdyby hulili, ale oni žerou prášky, to je pak v piči.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter