Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Psychoaktivní látky umožňují snadněji chápat a vnimat magickou realitu, což je realita, která veskrze utkává náš život. Ideálně má člověk tu realitu vnímat bez psychoaktivních látek. Ovšem, když nám SS šlape po ksichtě a drnčí do nás mikrovlnné salvy, je vážně těžké se nějak rychle naladit na realitu, která určuje tok dění.
Moje GF mi nikdy nezakazovala trávu, oni mají k mnoha věcem naprosto jiné přístupy, než jaké jsou běžné stereotypy duchovního světa.
Nikdy neber drogy a alkohol, pokorně medituj o hladu a hlavně odpouštěj za každou cenu a střez se násilí a pomsty ... no tak tohle není jejich styl.

Obecně jsem z duchovních tezí velice unavená, protože mi připadá, že do hlubin nikdo nejde a hlavně hlubiny řeší GF, celé je to hlubinně okultní záležitost.
Odšpuntovávání planety od vesmírného viru a zlámání mocenských vlivů galaktických a vesmírných mafií. V podstatě je to policejní čistka s dimenzionálními čarodějnými základy okolností.
A velká monstrozní kosmická čistka.

Kupř. mě velice zaujal Cannadian, který se tak vrhl do náruče těch silných, dominantních Drakoniánů, kteří tak opovrhují člověkem a jeho slabostí a neschopností boje, jim to nandat. Oni žijí bojem.
Tady byli Drakoniáni versus ženy Země.
Vypadá to jako blbost, ale prostě jsme jim to nandaly, tedy samozřejmě s pomocí Galaktické federace, té hodné, té co vykopla zlou Galaktickou federaci Světů, což je něco jako kolaboranti ve státě.

Tam je to jednoduchý - Drakoniáni chtěli hrát na sílu, tak se ukaž borče, chceme soupeře, chceme někoho, s kým je čest bojovat.
A proti nim já, žena, která netušila, co se jí děje.
Ovšem, samozřejmě, všechny podrazy se otočily proti Drakoniánům.
Že jsem jako blbá a bez skutečného kosmického vědění, že nechápu dimenzionální technologie a mám v hlavě nastláno naivní teze, o tom, jak jsou všechny kytičky a včeličky a holčičky automaticky chráněné Bohem? A z okultního vědění si pamatuju jenom pojem "svatá válka"?

Nevadí.
Aspoň jsem automaticky věděla, že Stvořitel nás ochrání a že proti každýmu šmejdovi je obrana.
Že i kdyby byly zamknuty všechny dimenze, Stvořitel jakožto kosmické vědění je všude. Protože nejsem nábožensky nikterak zatížená, zvládla jsem okolnosti typu jak tenhle svatej a prorok vykurvil tamtoho boha a spasitele a kdo je z jaký galaktický kliky podrazů .... a prostě jsem Drakoniánům přivolala všechny kosmické síly, na které jsem si vzpomněla, včetně černé díry nekonečna, věčné propasti, kdež přežije pouze ten, kdo má čisté srdce a čistou víru baže a blaženost a nevinnost dítěte a taky naprosto samozřejmé propojení se Stvořitelem.

A to Drakoniánům zničilo válku, tohle nedali. Konečně měli tedy soupeře. Neboť jsou sami ve stavu narušeného vztahu ku Stvořiteli, nebyli by jinak Drakoniáni, těžko se mohou otevřít Stvořiteli. Nemají přístup.
Porazily je kytičky, sluníčka, sedmikrásky, spirálky a koťátka, kterým stojí za zadkem všechno na co si člověk vzpomene. Včetně Galaktické federace samozřejmě.

Jen se naučit s těmi dimenzionálními systémy a bylo to.

To je všechno úžasný, ale že by lidi něco chápali, to se říct úplně nedá.
Proto se nějaká kontaktní událost asi nyní v nejbližší době neuskuteční. Lidi jsou vypatlaní a zlá Galaktická federace Světů zasvinila veřejný prostor sprostými lžimi.
Proto teď nemůže GF kamkoliv přistát, protože by to vypadalo, že maj ty nadrbaný svině pravdu a nebo by to vrhalo tak zlé světlo na skutečnou GF, že by vypadali jako "zlí annunaki".

Tohle všechno musí vyšumět a zmizet.

Takhle prostě ne.
NWO storky se nesmí podporovat.

Lidi jsou nechápaví a mají šílené představy a kontakt s GF si asi představují podle střihu Pavlíny Klemm

https://www.youtube.com/watch?v=QbZCBffIEHk


Že se lidi jako hezounky procitají do světla a světelní plejáďané se opět připravují, jak k nám světelně připlují.
Já nevím, obecně třeba jo, ale tímhle světelným tempem se do Vánoc nestihne určitě a tímto světelným tempem to nebude nikdy.

To jsou prostě pohádky a báje na dobrou noc.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter