Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Přesně tak to totiž funguje.

Svět je obehnaný elektromagnetickou ničivou bestiální ohrádkou, úchylní nacisté po celou druhou polovinu 20. století rozvíjeli ve spolupráci s temnými okultními spolky spolupracujími s reptiliány, s tajným vojensko-průmyslovým komplexem, který ve spolupráci s greys rozvíjel technologie s mimozemskými principy, peklo na zemi. Lidé, kteří viděli UFO, byli zabíjeni, celá tematika je dušena.
Globálně - mocenský systém pochopitelně ví moc dobře o Galaktické federaci, jenže nechce pustit lidstvo na svobodu.

A protože bylo před ukrutnou válkou a vzestupnou událostí, kardinálním a zásadním bojem o osud této planety a lidské rasy na tomto světě, vznikla mise z řad GF a dalších duchovních veličin vyšších dimenzí. A inkarnovali jsem se sem, abychom tento přechod a boj o svět zvládli a stočili směrem k vzestupu a osvobození.

A tak jsem tady - bez jakýchkoliv vazeb na jakoukoliv mocenskou složku společnosti, čistá jako lilie, s telepatickým signálem na GF, s poselstvím a zážitkem. Které šířím zadarmo.

No ale ono to vadí nějakým omezeným středověkým dementům, co se neumí vyjadřovat a píšou vyšinuté komentáře. Chtějí mě dostat odsud pryč, chtějí mě odtáhnout na psychiatrii, sami autoři psychiatrických komentářů, evidentně vyšinutí. Zaostalí, možná umělá inteligence, možná vyšinutá hlava okultní lože z NWO, možná nějaká troska, co fetuje za zdmi kostela.
A k tomu se hypoteticky může přilípnout nějaký uražený chcípáček, co se neumí vyjadřovat, mě se tady bojí, je schovaný v koutě a chce, aby mohl vytáhnout zase nějakou svou nevkusnou koláž, nebo olejíček na plátýnku, bojí se, že kdybych to viděla, něco mu tam napíšu, ač to vůbec nedělám a většinou žádnýho takovýho blba nekomentuju, aby se nestáhl s nakopanýmu kouličkami.

Joneli jsem dala za 4, že raketka vypadá trochu debilně, ten mi pak šel vykládat, že pije víno a myslí si, že bych ty problematiky, co píšu, neměla psát, protože on ten vzestup a 5G asi zvládne za mě, nebo nevím .... tak jsem mu šla sepsout kozu a pak už se neukázal.
Neandrtálce jsem sepsula tak přirozeně, jeho nevkusné koláže jsou prostě nevkusné koláže.

Jestli je tady případně ještě nějaká útlocíťa od křesťanů, tak je to určitě mentálně zaostalý idiot, nebo vydudaná nána s IQ tykve.

A já jsem pořád jedna a ta samá, pořád stejně přetížená a už i dost nehorázně nasraná mise z Galaktické federace.

I Sklenář tenkrát musel uhnout, milí drazí.
Není dovolené, aby drahocennou misi mohl každý zaostalý kretén dávit a otravovat prášky na psychiarii, vysmívat se před mříže vězení, nebo smutně mávat do sebevražedného hrobečku.
Proti misi nejste zdaleka tak cenní, jak byste si přáli.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter