Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ten slovenský vyšinutý idiot tady jede jako malý program černé magie.
Stojí za tím nakoncentrované NWO, veškeré okultní lóže na konci, bůhví, co to je za individuum, jestli to vůbec je reálný člověk. Což je málo pravděpodobné, za vyšinutými texty, autorem Mister NS a asi i tím Peslovem a samozřejmě standardním česky píšícím anonynem je NWO.

Jedou tady jako černý program, pochopitelně jim děsně vadím.

No ale může se pochopitelně stát, že uloví nějakého reálného člověka, nějakou zlou škebli, nebo uraženýho papíka, klub IQ + - 80


Ideálně z křesťanských kruhů.

No tak těm potom na této bázi, kterou jsem popsala v komentáři výše, hrozí nebezpečí.
Protože to, co se mi děje, je vysoko okultní a dimenzionální záležitost, válka proti archaickým strukturám zla na této planetě, celé je to mimozemsky příliš složité na středověký klub IQ 80.

Takže se jim může tak stát, kdyby to chtěli se svými iciciativami proti mě nějak přehánět, že se jim něco stane, SAMO.
Samo se jim něco stane, to ne, že je pujde někdo vraždit, prostě se jim něco stane.
Něco je zaměstná, aby toho nechali. Podle závažnosti to mohou být různě závažné události.

Tak to je, tak funguje kosmický zákon.
Pro IQ klub 80, i pro vědecké kapacity.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter