Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 >



Ve všech těch ptákovinách, co se tak všeobecně sdílí, je třeba raději hledat jen rovinu racionální pravdy.

Plaz, který se vyvinul do inteligentní formy, je teoreticky možný, ale když jsem poprvé vzala pojem "reptilián" vážně, přišlo mi to jako blbost.
Je otázka, jestli někdy někdo viděl reálně reptiliána. Kde se ten pojem vzal.
Existují sochy ze starověku, které by napovídaly, že ty bytosti existují.
Ale třeba je to pouze bytost, která je čistě chimérická a která se váže k porušování kosmického zákona formou technologie, které se říká Umělá inteligence.
To, co nám tu řádí, je aplikovaná umělá inteligence, psychotronický vir, který se šíří v elektromagnetismu ohrádky kolem naší planety, která hrubě terorizuje senzitivní lidi vědomě a ostatní nevědomě.

A protože je to bestialita, na tento druh technologie jsou navázané chimérické příšerné bytosti, jako jsou šediváci s despotickým obličejem a černýma očima, nebo plazoidně agresivní zlá bytost.
A to může stát za všemi povídačkami o zlých mimozemšťanech. Je to jedna z verzí.

Je téměř jisté, že za současným technickým vývojem USA, což proběhlo ve 20. století, jsou nějaké nacisty nalezené mimozemské technologie, nebo rovnou spolupráce s podlými mimozemskými skupinami.

Lidstvo se technologie, která nás nyní nemilosrdně svírá a hrozí, že nás zahubí, nedopracovalo vlastním vývojem.
Je jisté, že něco bylo úplně jinak.

Nedává absolutní smysl, aby vývoj probíhal tak, jak je nám předkládáno.
Aby během jednoho sta let došlo k tak prudkému technickému vývoji.
Něco muselo být jinak.
To něco jsou mimozemské technologie, které byly lidstvu aplikovány jako finální zotročení.

Takže nyní máme kolem planety hrubě terorizační elektromagnetickou síť, která znemožňuje normální život, protože ho ubíjí a vysává, ničí energetické toky v těle člověka a narušuje vlny v mozku a ještě jsou do toho používány, zvláště nacisty proti nenáviděným Slovanům, vojenské psychotronické viry, které mají definitivně zničit společnost.

Citlivky, senzitivky šílí, umírají a zařezaní materialisičtí tvrdí chlápci, bez jediného spirituálního vjemu za celý život, blaženě prdí u rychlostí 5G přenášeného porna.
Na takové zmrdy ty psychotronické viry nedoléhají, protože oni jsou na frekvenci, kterou ten vir nepotřebuje upravovat.
To zabíjí, ničí a stahuje dolů jenom senzitivní, vnímavé, empatické, spirituálně založené osoby, zejména ženy.
To je nacistický plán.

No uvidíme, kam toto dojde.
Už ztrácím optimismus, protože materialističtí zmrdi řídí tuto společnost a oni se nás rádi zbaví.

Doufejme tedy v řízení vyšších sil, jejich pomoc, v zásah GF, solární záblesk, cokoliv, co zvrátí časovou linii toho, že tato zrůdnost zůstane netknutá,
zemřou spirituální lidi, Slované budou zničeni a planeta bude zotročena nacisty.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter