Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 >


Reakce na ma.ni

"ma.ni. (Pravidelný) - 18.12. > PřilítliMimozemšťani> Okopírováno, svět podle eleny, její nwo:
E.Danaan-jak bude vypadat svět za 20 let

Byla jsem znovu pozvána na palubu mateřské lodi Proxima Centauri a to, co jsem viděla, bylo tak krásné… Vrchní velitel Metonu Haben mi ukázal aktualizace týkající se blízké budoucnosti lidstva Země a technologií, které jsou v současnosti masově vyráběny, v příprava na tuto slavnou dobu. Má také zprávu pro vás všechny, stejně jako Thor Han.

https://www.youtube.com/watch?v=SCvJkF8HIG4
...
Co to jako má bejt? Ať si táhne pod ty svoje satelity a muskem, a jeho tzv milé čipy ( ironicky myšleno ), tahle ještě tahá zprávy? Poslouchá to někdo?"





Poslouchám to a už se musím smát, protože první, co Elena Danaan vytáhne je, že pozorovala strašně moc nenávisti v "disclosure community", tedy tomu, čemu tu u nás říkáme "ezo scéna", případně "ufo" komunita.
A že to takhle vůbec nejde, och bože. Že když máme jít do něčeho lepšího, jak tam máme jít, když se tak nenávidíme? Och ach.

Přesně takhle fungují náckové.
Jde tu o veškerou budoucnost, na lidech se dějí bestiality, nevím kolik lidí na světě je chráněno pouze Galaktickou federací a spojeneckou podzemní skupinou, před brutalitami NWO, psychoviry, zabíjecími pulsy atd., psychicky kolikrát doslova visí na posledním vlásku, nervy jim pumpují, oni bojují o život, o celý svět, o celou budoucnost ...
neexistuje fatálnější boj.

No a pak do toho vleze takováto naprogramovaná svině Elena Danaan od nacistů, vše dobré pošlape a lže a lže a lže a lže a vede svět do nacistického scénáře.
Pochopitelně vzbudí děsivou nenávist a hněv těch, kteří tuto věc skutečně prožívají, jako u mě, tuhle svini nemůžu vystát.

A pak ... pindá jak se strašně nenávidíme, jak to nejde takto dále.
Jaj, to je jak píča Křešová, ta se taky pořád chce spojovat. Lže, destruuje, ničí vše dobré, ale chce se družit, aby jí měli všichni rádi.
Navíc je odporná a nechutná na první pohled.
Elenka je plastová učesaná figurínka s valícím plazoidním očičkem.

Stejně tak, co tam pindá o tom tzv. "looking glass". Takové mimozemské technologie, které jsou schopné nahlížet do času existují. Podle svědectví Lobsanga Rampy, pokud by se to bralo vážně, což tak klidně může být, tak navštívil mimozemskou technologii v Himalájích v Tibetu již ve 20. letech 20. století.
Těchto technologií může být vícero.

Navíc to nyní vztahuje na muže, že co si to dovolují šikanovat ženu. To je největší trik, proto jsme byly do magických bojů asi hlavně nasazeny ženské - jako ženská nemám zábrany likvidovat takovou svini a ženská má startovací pozici útoku o několik okamžiků dřív, než muž. Muž má v magickém boji proti ženě v něčem velkou nevýhodu.
Stejně jako v těchto psychologických situacích - ta svině jede ve zlu, v nejhorším zlu v lidských dějinách, ale dělá si bariéru - na mě nesmíš, jsem žena.


Haban z Metonu provezl Elenku do doby za 20 let, jak tam pateticky pindá mě rozesmívá, futuristické obrázky a jentak se dozvíme, že je všechno tak idylické, čisté, inteligentní, vzdušné a vůbec nejbáječnější, kvůli tomu, že tam prostě nejsou lidi. Jsou v kolonii na Marsu, Alfa Centauri, na měsících Saturnu, samé útěšné, hřejivé a lákavé destinace :-D
Takže náckové se tu mají fajn, chápu. Na naší živé útěšné, hřejivé planetě.
Politika je zaměřena na USA, vládne černodrdolová galaktická vládkyně, lidi jsou dokonalí, protože jim GF vylepšila DNA, ksicht i zpráchnivělou duši :-)

To vížejo Elenko naci paci.
A zas ta svině pateticky vzdychá, jak se nemáme hádat, mít ji po ruce, vyvolávala by ve mě chutě ji něco fyzicky udělat.
To je kreaturka.

No aspoň víme, co chtějí nácci - usmažit nás 5G, nechat vymřít na vakcínu a rozprodat jako otroky do nějakých kolonií.
A pak chtějí planetu pro sebe.

Nevím ale, jestli je reálné přimět chápat mužské techno-okultní záležitosti. Jsou zbržděný a rozhodují, řekla bych, že čas už není a tato věc je beznadějná.
Proto doufám v obrovskou přírodní katastrofu, solární záblesk, nebo násilnou invazi Galaktické federace ... to poslední asi taky nepřichází v úvahu.
Všechny pohodlné a bezpečné cesty vyžadují, aby společnost plná mužských zabržděných materialistických vydlabanců pochopila dimenzionální problematiky GF
a nebezpečnost mikrovlny a vojenských projektů nad hlavou a v hlavě.

To je bez šancí.

Tak doufám v kataklizma, nebo solární záblesk, to by mělo snad tu moc sundat ty systémy jako 5G.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter