Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



To je prostě taktika NWO starého systému.
Mlčící a trčící, strašně důležitě a odsudečně se tvářící hošánci.
Tito zástupci toho jediného správného systému nemají argumenty, nemají životnost, nemají NIC.
Jenom překáží a jsou napřesdržku.

Že se tak chovají chcípáčci z církve a humanitních oborů, OK.
Je to odpad, to už jsem si zvykla.
Ale aby se tak chovala věda jako taková?

To myslí vážně.

Už mám těch překážejících, trčících a mlčících chcípáckých hošánků plné zuby.
Svrhneme je do pekel zapomnění a nastavíme si vlastní svět. Když to neuděláme, oni to udělají s náma.

Ty trčící mlčící zrůdičky, jak nemají žádné argumenty, jsou zasekané v 3D chápání reality, jsou méněcenní.

Když vychcípají očkovaní, nebo je sejme všechny sluneční záblesk, pochcípá třeba 2/3 lidstva a zůstane tady Euroasie a Afrika, která se později domluví s GF, tak to je jediná pozitivní verze.

Žádná jiná pozitivní verze není.

Pravděpodobnost, že by se davy chlápků probraly, je nulová.
Věda trčí, mlčí a lže a překáží.
A vyloženě lživými tezemi škodí - my už jsme obehnaný 5G systémem, protože věda byla ochotná lhát za peníze.

Budeme pak ty svině trhat koňma, nebo co s nima budeme dělat?
Je třeba jim zavřít tu mlčící trčící držku, svrhnout je.




"Göbekli Tepe podle Bárty opravdu ukázalo, že „mnohé z našich dějin ještě neznáme“ a prokázalo nové zjištění, že lidé byli schopni v dané době budovat struktury s několik metrů vysokými vápencovými sloupy. Tohle nikdo nepopírá. Archeologie nicméně za civilizaci považuje vyspělou společnost, která má kromě architektury i písmo, které se v Göbekli Tepe nenašlo, proto se zatím díky této lokalitě stáří prvních známých civilizací v učebnicích neposunulo.

Někdo by to možná mohl považovat za slovíčkaření a přehnaný konzervatismus. Tak to už ale s vědou bývá a není na tom nic šokujícího. Hancock toho přesto zneužívá pro diskreditaci celého vědního oboru. "



To myslí vážně????


Myslí, to je na tom to tragický.
Tohle není věda, to je totální paskvil.
Je to urputná účelová lež, která za každou cenu obhajuje jednu debilní tezi, která nedává smysl.
Lžou, zatajují důkazy.

Je to cháska k postřílení, všichni tihle akademici.
Zrůdy, který budou krvavě platit za své současné zločiny, protože jejich zařezaný mlčící prolhaný držky jsou vinny stavem, který nastane.
Ať zaplatí do dna a co nestihnou, tak v nějaké trestanecké kolonii mimo tuto planetu. V příštím životě.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter