Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > Kiki_> 


Ty komentáře radši už ani nečtu, nejsem si jistá, jak to jakkoliv odpovídá skutečnému smýšlení obyvatelstva.
V diskuzi je spousta těch placených trolů, nebo aktivistů, kteří ten názor skutečně mají, proto to ti, co mají jiný názor zabalí, nebo se alespoň nevyjadřují, takže výsledný dojem z diskuze je ten, že společnost je proti těmo teoriím naprosto uzavřená a přitom je to na Netflixu hit.
Tak to radši ani nečtu, protože debilit jsem si už vyslechla příliš, než abych to ještě četla dobrovolně.

Ten článek na mě působí jak červený hadr na býka.
Co si to dovolují, nedali jeden jediný argument, kromě toho, "že nejsou důkazy", což je zřejmě kovaná lež a hlavně - oni taky nemají důkazy, ale nárokují si udržení svého akademického systému, aby se společnost nestala náchylnou pro konspirační teorie.

Kde je ohrožení ze strany 5G a tajných parapsychických vojenských programů? Mezi konspiračními teoriemi.

Jsem přesvědčená, že na naše území a nejen naše jsou aplikovány tyto psychotronické viry skrze záření a frekvence již dlouhodobě, že je to formátování nejen mainstreamem a podmínkami, ale vyloženě jsou aplikovány i psychoviry ze strany nacistů USA, pod hlavičkou NATO.

Proto je naše populace čím dál tím víc debilní, tetovaná, amorální, tlustá, neschopná a nevkusná.
Dnes už v takové míře, že je doslova pozdě něco řešit.
Už je to zombie masa a snad to umře.
Snad, když ne, fuj.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter