Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > ma.ni.> 




Už je pozdě před tímto varovat, mi připadá. Už ten nechutný mikrovlnný kolos máme nad hlavami, kolem celé planety a lidi jsou napíchaní něčím, po čem držely magnety a mince na rameni.

Hloupé většinové stádo je zdebilizované za hranu, kde se s tím dalo ještě něco dělat. Jejich mentální úroveň je nižší, než aby tento problém bylo schopné pochopit.
Na masový odpor již se tedy nedá spoléhat, navíc, už jsou na drátkách, už jsou zombie.

K tomuto fenoménu má naprosto šokujícím způsobem radikální odpor jenom zlomek lidí.
Viděla jsem výsledek průzkumu, který říkal, že polovina Čechů by byla ochotná si dát čip pod kůži.
Ten radikální odpor, jsem přesvědčená, plyne z předchozí zkušenosti z jiných životů v galaxii, či jiných galaxiích, kdy byla tato duše svědkem toho, že takto zaniká a je definitivně zotročena společnost, že je to zánik v temných světech, že je to zlo, degenerace, úpadek.
Že je třeba tomu za každou cenu zabránit.

Nemyslím si, že by ten průzkum nějak závažně lhal.
Kolik je k vidění lidí, kteří mají chytré hodinky, které jim snímají tělesnou aktivitu a zároveň se s tím dá platit skrze bankovní účet. Plno. Taktéž k I-phonům nebyl žádný odpor, vůbec žádný.
Lidi to nechápou, že to je nebezpečí.
Jsou zombies, vymetení, na drátkách, strašně stupidní a neumí si představit, do čeho se řítí.

No, tak doufám, že vše nakonec skončí tak, že přijde událost, která ty zombies zničí a my přežijeme, zbavíme se 5G a přejdeme na jinou civlizační strukturu, zbavenou nacismu, ve spolupráci s Galaktickou federací. Ač by se třeba někdy někdo s nimi podíval do galaxie, není vůbec cílem lidstvo stěhovat mimo tuto planetu. Lidstvo patří k této planetě. A k té si musí udělat zodpovědný vztah.

To by byla pozitivní verze.

Dále připadá v úvahu negativní verze.
Masová většina se nechá legálně očipovat, vakcinovat a změní se v elektronické zařízení a všechny následující generace již budou tímto stiženy.
Společnost se stane zotročenou. My, odpůrci, časem vymřeme a transhumanismus se stane standardem, emoce zmizí, lidský rozměr velkoleposti zmizí, již zůstane jen elektronickým zařízením, duch a kreativita zmizí, zůstane šeď technokracie, brutální totalita.

V tom případě je lepší nemít děti, nemít na svědomí žádnou další genetickou linii, ve které by bylo potřeba ještě cokoliv řešit, definitivně se odpoutat od karmických závazků tohoto světa.

Horší je takto přetnout vztah k planetě, to dost dobře nejde, stejně skončíš jako mimozemšťanka, co tady něco řeší.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter