Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No, já doufám že vždy se mi povede jít životem tak, abych nemusela dojít až k fyzickému zranění, že dokážu najít a vyřešit tu duchovní poučku mimo fyzično. Je mi jasný že vážné zranění se prostě nedá vyléčit obkladem a bylinkami a rozhodně nechci aby svět spadl až do takových sraček, že by to bylo jedinou možností než se nechat zabít od doktorů.

Už nevím jak se jmenuje ten film, je jich tolik, myslím že to bylo Dárce - jak si jen jeden člověk pamatuje emoce a city, a zbytek lidí vůbec. Tam je prostě strašná ta scéna, kdy lékař vzal dítě, defakto hodně malé, protože společnost ho považuje za nevychovatelné jenom na základě toho že hodně brečí nebo co, a pak mu chtějí prostě bodnout smrtící injekci, prdnout ho do krabice od bot a poslat odpadní rourou do skladu. Ten lékař je bez citu a bere to jako kdyby si zalejval kafe místo toho že bere někomu život. A realita se tomu začíná nebezpečně blížit. Když by tohle bylo standardem, tak prostě nemá smysl chtít po lékařích vůbec žádat jakékoliv vyléčení, jakoukoliv pomoc. Když jsou schopni nabídnout eutanázii jako řešení pro každého vozíčkáře, nebo pro každého s depresí... brzy to budou nabízet každému jenom čistě z důvodů že nebudou léky, tak aby dlouho netrpěl chudák... Nejsem zastánce léků, vím že nepomáhají, ale malinká možnost placebo efektu tam prostě aspoň je. Ale zabití je definitivní. Pak už to ale nejsou lékaři, protože nebudou léčit, budou to jenom asistenti smrti. Nic víc nebudou schopni ani ochotni dělat.

V takovém případě je snad lepší si jít vykopat někam jámu, nějak se vytělesnit (na to jsou techniky) a odejít pryč. A pak jen požádat někoho aby ho polil benzínem, škrtl sirkou a zahrnul hlínou. U těch lékařů prostě člověk neví jak ho svedou ze světa a co pak udělají s tělem které mrtvý ještě stejně pak vnímá. Natož pokud je napadne maso recyklovat podobně jako v Matrixu a krmit tím ještě ty živé. Jsou to takový prasáci že jsou schopni pak s tělem ještě dělat cokoliv ale to je bohužel taky DNA a spojnice s Duší, i po smrti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter