Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2022 > Kiki_> 


já nevím, já právě doufám v záblesk. Já si myslím, že přijdou vlny všeho možného, co způsobí velkou úmrtnost. Je tady taková surová situace, že miliardy kusů konzumní společnosti, kteří nechápou nebezpečí toho, co udělali a ani kdyby je někdo zachránil, tak nepochopí, co se stalo, jsou pro společnost nepotřební.

Oni zemřou v nevědomosti, je tahle konspirační témata nezajímají.

A to je ještě ta lepší verze, horší by byla, kdyby neumírali a stávali se čím dál více bezemočními, robotizovanými a myšlenkově programovatelnými, čím dál víc debilní bezcitní otroci.

Pokud je vše podle kosmického zákona, budou umírat, lidská rasa musí zůstat čistá bez techno biologických prostředků.

Potom je stěžejní prozírací okamžik, kdy mužská masa začne říkat - to to očkování a 5G! A helé - támhle jsou mimozemšťani!
Tam někde se může situace začít otáčet.

Solární záblesk by byl elegantní řešení, protože by je mohl doslova nechat zmizet, to by bylo fajn.
Je to vlastně radioaktivní výbuch, který je ale nějak složitě jiný, než radioaktivní výbuch. Je to celý kvanta mekanik :-D




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter