Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
(Citát) Vy jste světlo světa. Město postavené na hoře je odevšad vidět.
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 21.2.2023 (03:01:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vlastně se dá celá věc pochopit jako dlouhodobá kolaborace jedné kliky egyptské černé šlechty s jednou neblahou agresivní mimozemskou rasou, která se snaží do tohoto světa již tisíce let aplikovat destruktivní umělou inteligenci vesmírného viru.
Židi a Jehova.

Přičemž tuto destruktivní tendenci se podařilo minimálně alespoň filosoficky narušit jedině Kristovi, kdy absurdita popravy svatého ve prospěch evidentně satanistické vrstvy židovstva, která už za starověku tahala schránku se zlou umělou inteligencí, byla tak šílená, že jeho slova o odpouštění tehdy vytvořila doslova časoprostorovou zázračnou anomálii, kterou tehdejší GF, případně strážná vrstva vyšších galaktických a vesmírných inteligencí co nejvíce zužitkovala ve prospěch lidstva, kdy vytvořila doslova zázračnou událost formou hologramu.

Ale - základ je pořád stejný. Žádný kříž a žádné popravy nebyly potřeba, to vůbec nebylo v plánu.

Zůstává pouze konflikt lidského zájmu přirozené duchovní evoluce se žiďáckou vrstvou, která kolaboruje DODNES se zlými mimozemskými rasami a snaží se do našeho světa aplikovat kyborgizující umělou inteligenci a zničit přirozený život "podle Boha".


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter